سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست باشگاه آلومينيوم هرمزگان:

مطبوعات ويسي را بزرگ کردند،/ او هيچ چيز بلد نيست

سرپرست باشگاه الومينيوم از اظهارات ويسي سرمربي تيم پيکان تهران پس از ديدار با آلومينيوم به شدت اظهار نارضايتي کرده است و بيان داشت ويسي به هيچ عنوان مربي با دانشي نيست و مطبوعات وي را بزرگ کرده اند.

 فلامرزي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: تيم آلومينيوم هرمزگان مقابل تيم پيکان تهران بازي هجومي و با کيفيتي را ارائه داده است در طول بازي نسبت به حريف خود عملکرد مناسبتري داشتيم ولي متاسفانه برخلاف جريان بازي گل دريافت و در نهايت بازي را واگذار کرديم.
وي ادامه داد: تيم پيکان به هيچ عنوان حريف قدرتمندي براي ما نبود و عملکرد مناسبي را از بازيکنان و اعضا و کادر فني اين تيم شاهد نبوديم و در طول بازي بازيکنان پيکان فقط به زير توپ مي زدند و از لحاظ فني بسيار ضعيف عمل کردند.
فلامرزي تصريح کرد: برخلاف بازي ضعيف تيم پيکان ادعاي ويسي سرمربي اين تيم بسيار جالب بود چرا که وي تيم خود را شايسته به ثمر رساندن 7 گل به تيم آلودمينيوم مي دانست اظهاراتي که به گزاف بيان شده است و به عنوان فردي فوتبالي به هيچ عنوان اين مسئله را قبول ندارم.سرپرست آلومينيوم تصريح کرد: علاوه بر اينکه بازيکنان پيکان در مقابل ما حرفي براي گفتن نداشتند،‌ويسي نيز به هيچ عنوان مربي با دانشي نيست و مطبوعات مسبب بزرگي وي شده اند در غير اين صورت ويسي از لحاظ فني از قابليتهاي مناسبي برخوردار نيست .
فلامرزي در خصوص شرايط تيم آلومينيوم هرمزگان خاطر نشان کرد: علي رغم بازي هاي با کيفيتي که ارائه مي دهيم اما نتيجه مناسب مد نظر را کسب نمي کنيم با اين وجود بازيکنان در آرامش تمرينات خود را زير نظر ميثاقيان براي ديدار مقابل نفت آبادان پيگيري مي کنند و آماده بازي با نفتي ها مي شوند. وي ادامه داد: مسئولان باشگاه آلومينيوم تاکنون تصميمي مبني بر ايجاد تغيير در اعضا کادر فني تيم اتخاذ نکرده اند و اخبار مبني بر مذاکره مسئولان باشگاه آلومينيوم با مربيان ديگر که در برخي از مطبوعات منتشر شده است را به شدت تکذيب مي کنم. فلامرزي افزود: تيم نفت آبادان از بازيکنان و کادر فني با تجربه و با دانشي برخوردار است و بازي راحتي را مقابل اين تيم نداريم اما حتي اگر با دو تيم بزرگ پايتخت نيز ديدار داشتيم بايد پيروز ميدان شويم و کسب سه امتياز اين ديدار براي تيم آلومينيوم بسيار حائز اهميت است از اين رو با تمام قدرت ظاهر مي شويم و براي کسب دومين پيروزي خود در ليگ دوازدهم با اين تيم آباداني مصاف مي کنيم. سرپرست باشگاه آلومينيوم ادامه داد: در ديدار هفته 9 رقابتهاي ليگ دوازدهم ميزبان هستيم و شرايط براي کسب سه امتياز ديدار براي تيم ما به نسبت نفت آبادان مهيا تر است لذا اميدواريم با حمايت بي دريغ هواداران دومين پيروزي خود را در استان هرمزگان جشن بگيريم و دل مردم و علاقه مندان به فوتبال استان هرمزگان را شاد کنيم.
گفتني است: تيم آلومينيوم هرمزگان در مقابل نفت آبادان از همه بازيکنان خود بهره مند است و ميثاقيان براي چيدمان ترکيب اصلي تيم خود مقابل نفت آبادان با مشکل خاصي مواجه نيست و همه بازيکنان اين تيم از سلامت جسماني برخوردار هستند ضمن اينکه تيم آلومينيوم بازيکن محروم نيز ندارد./ق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.