سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهشتي‌پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

رژیم صهیونیستی باید در برابر تصمیمات آژانس تسلیم شود

يك كارشناس سياست خارجي گفت:‌ شايد نشست وين نتواند رژیم صهیونیستی را مجبور به امضاي NPT كند، اما از لحاظ فشار بين‌المللي بستر خوبي فراهم خواهد شد تا حداقل از نظر رسانه‌اي و تبليغاتي اين رژيم اشغالگر تحت فشار بيشتري قرار گيرد.

حسن بهشتي‌پور در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران با اشاره به نشست وين و بررسي مسئله هسته‌اي رژيم غاصب صهيونيستي گفت:‌ سياست اين رژيم جعلی هميشه مبهم بوده و سعي كرده مسئله هسته‌اي خود را كه بعد نظامي دارد را مخفي کند.

وي افزود: احتمال امضاي پروتكل NPT از سوي رژیم صهیونیستی كم بوده اما آژانس بين‌المللي انرژي اتمي بايد با تمام امكانات و تلاش خود، اين رژيم را تحت فشار قرار داده و مجبور به امضاي NPT كند.

اين كارشناس مسائل هسته‌اي تصريح كرد: رژيم جعلي صهيونيستي در همه زمينه‌ها ماهيت توسعه‌طلبي داشته و به هيچ قانون بين‌المللي پایبند نیست و در همه زمينه‌ها اعم از اقتصادي، سياسي و نظامي سياست‌هاي خود را دنبال كرده و در هيچ موردي خود را به نظام بين‌المللي پاسخگو نمي‌داند.

بهشتي‌پور در پايان خاطرنشان كرد:‌ شايد نشست وين نتواند سران رژیم صهیونیستی را مجبور به امضاي NPT كند، اما از لحاظ فشار بين‌المللي بستر خوبي فراهم خواهد شد تا حداقل از نظر رسانه‌اي و تبليغاتي اين رژيم اشغالگر را تحت فشار بيشتري قرار داده و موجب خلع سلاح کردن این رژیم جعلی شود.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.