سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

ذوب آهن اصفهان از بحران خارج شده است

مدیر عامل باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت : خوشبختانه تیم ما از مشکل و بحران خارج شده است و به زودی شاهد نتایج خوبی از این تیم رشیه دار خواهیم بود .

 خسرو ابراهیمی در گفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگران اصفهان با بیان این مطلب تصریح کرد: در دیدار با فولاد خوزستان توانستیم امتیاز کامل این دیدار را کسب کنیم و این موفقیت تاحدودی شرایط تیم ما را به سمت پیشرفت تغییر داد.
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه تیم فوتبال این باشگاه از بازیکنان خوب و باتجربه ای برخوردار است، گفت:این هفته نیز باید مقابل مس کرمان به پیروزی برسیم و امیدهای خود را برای ارتقای جایگاه تیم به رده های بالاتر، زنده نگه داریم.
وی افزود: بازیکنان ذوب آهن برای شکست مس کرمان و بهبود وضعیت این تیم در جدول لیگ برتر از انگیزه بالایی برخوردارند و مطمئنم که با دست پر به اصفهان برمی گردند.
تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در ادامه مسابقات لیگ برتر باشگاههای کشور روز جمعه میهمان تیم مس کرمان است.
ابراهیمی درباره اشتباهات داوری در دیدار با فولاد خوزستان نیز گفت: اشتباهات داوری جزئی از فوتبال است و این اشتباهات در دیدارهای گذشته نیز برای ما اتفاق افتاد.
وی با بیان اینکه اشتباهات داوری در دیدار یاد شده سهوی بود ، توضیح داد: در دیدار با سپاهان نیز گل سپاهانی ها آفساید بود اما ما این اشتباه را سهوی دانستیم./س 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.