سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان/

سومی همدان در مسابقات قهرمانی کشور سبک شوتوکانJKA

تیم همدان در مسابقات قهرمانی کشور سبک شوتوکانJKA به مقام سوم دست یافت .


به گزارش  باشگاه خبرنگاران همدان ؛ مسابقات قهرمانی کشور نونهالان و نوجوانان سبک شوتوکان JKA کشور با حضور 535 ورزشکار از 12 استان کشور جمعه 17 شهریور ماه و به میزبانی استان کردستان درشهر سنندج برگزار شد .
در پایان این دوره از رقابتها کرمان با 13 مدال طلا، 12 نقره و 12 برنز مقام اول را کسب کرد، کردستان با 10 مدال طلا، 12 نقره و 25 برنز در مکان دوم ایستاد و همدان با 8 طلا، 8 نقره و 5 برنز در جای سوم قرار گرفت .
در کاتای انفرادی- رده های مختلف سنی و زیر کمربند قهوه ای در رده سنی 12 و 13 سال علیرضا نقدی از همدان قهرمان شد وعلی زنگی آبادی از کرمان دوم شد و محمد مهدی حسنخانی و امیر حسین سکنجی از کرمان مشترکا سوم شدند.
در کومیته انفرادی 10و11 سال کمربند قهوه ای و مشکی در وزن 35 کیلوگرم عرفان داوودی از همدان اول شد و سعید تروشه از گیلان دوم شد و نوشاد مسعودی از تهران و محمد امین بهرامی ازهرمزگان مشترکا سوم شدند.
کومیته انفرادی 12و 13 سال کمربند قهوه ای و مشکی 40 کیلوگرم محمد رضا سلطانی از همدان سجاد سلمانی از هرمزگان مشترکا سوم شدند .در45 گرم کیلو گرم یحیی شه گل همدان و محمد امین بلوچی از هرمزگان دوم شد فواد نحوی مقدم و سبحان هدایتی ( کردستان مشترکا سوم شدند.
کومیته انفرادی 14و 15 سال کمربند قهوه ای و مشکی و در اوزان مختلف 70کیلوگرم حجت رجبی از همدان سوم شد.
کومیته انفرادی رده سنی 8-9 کمربند زیر قهوه ای در25کیلوگرم علیرضا شهگل از همدان دوم شد .
در30 کیلوگرم محمد مهدی سلطانی از همدان قهرمان شد در 40+کیلوگرم: کسری جسنخانی از همدان به مدال نقره دست یافت .
در کومیته انفرادی رده سنی 11-12 سال کمربند زیر قهوه ای30 در کیلوگرم مهدی قیاسی از همدان نایب قهرمان شد .
در 40 –کیلوگرم امین نیازی همدان دوم شد در 45-کیلوگرم علیرضا قدسی از همدان قهرمان شد .
در کومیته انفرادی رده سنی 12-13 سال کمربند زیر قهوه ای در 35کیلوگرم سجاد بدری از همدان اول شد و علی غیبی دیگر ورزشکار همدانی به مقام سوم رسید در40کیلوگرم مهدی غیاثی از همدان از همدان قهرمان شد در 45کیلوگرم سید رضا سیف از همدان قهرمان شد و در 50+کیلوگرم مهدی صحبتی از همدان اول شد و محمد رضا پولادی دیگر ورزشکار همدانی در جایگاه دوم قرار گرفت و پارسا تندیان از همدان سوم شد.
در کمیته انفرادی رده سنی 14-15 سال کمربند زیر قهوه ای در 52 کیلوگرم محمد فتحی و حسین سلطانی از همدان سوم شدند در57کیلوگرم عرفان امیری از همدان قهرمان شد.
 همچنین تيم پينگ پنگ همدان برای حضور در مسابقات آزاد رده بندی دسته برتر کشور از امروز تا 3 روز در ردة سنی نوجوانان در شهذ خرم آباد برگزار می شود .
 اين مسابقات از امروز تا 3 روز در ردة سنی نوجوانان در شهر خرم آباد برگزار می شود . تيم همدان را سيد حامد ذوالحواريه – اميد بشيری – ميلاد نوشادی – سينا زارعی – سيد فائز جعفری – سينا دستجردی – مازيار شمسايی – عرفان لرستانی و اميد حسين فرهادی به مربيگری و سرپرستی نادر شاملو تشکيل می دهند./ع
برچسب ها: سومی ، قهرمانی ، کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.