سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شايعه كم كاري داماشي ها در رشت

بازي ضعيف تيم داماش مقابل فجرسپاسي شيراز و دريافت 6 گل از حريف شايعه كم كاري بازينكان اين تيم را مطرح كرد.


به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، شايعه كم كاري بازيكنان داماش، سوژه اصلي و مورد بحث مسئولان باشگاه تبديل شده است.
پيش از اين اخباري از اردوي داماش مبني بر اعتراض بازيكنان با وضعيت مالي و مديريتي باشگاه وجود داشت كه با اين باخت به شايعات دامن مي زند از سوي ديگر مسئولان باشگاه كه در اين خصوص جلسه اضطراري تشكيل دادند معتقدند تيم روحيه لازم را نداشت و با وجود اتفاقاتي كه در اردوي داماش قبل از بازي رخ داد و درگيري سرمربي و سرپرست تيم باعث اين باخت بود و هرگونه كم كاري به نشانه اعتراض را تكذيب كردند.
**هدايتي فقط 5 ميليارد خرج ملوان مي كند
هزينه هاي در نظر گرفته شده براي باشگاه ملوان در دوازدهمين دوره ليگ برتر 8 ميليارد تومان است كه 5 ميليارد تومان آن، از سوي شركت استيل آذين ايرانيان پرداخت مي شود و 3 ميليارد باقي مانده نيز از طريق جذب اسپانسر تأمين خواهد شد. در اين خصوص نيز رايزني هايي انجام شده تا 3 ميليارد از طريق اسپانسر تأمين شود و تيم در طول فصل با مشكل روبرو نشود هدايتي نيز 5 ميليارد تومان مورد نظر را طي سال خرج تيم خواهد كرد و تاكنون نيز بسياري از پيش پرداخت ها را پرداخت كرده و با اغلب طلبكاران نيز تسويه حساب كرده است.
**ورزشگاه تختي را به انزلي چي ها مي دهند
بابت طلب باقي مانده فصل گذشته بازيكنان ملوان، قطعه زميني در منطقه آزاد انزلي براي باشگاه ملوان در نظر گرفته شده است.
اگر در بحث ساخت و ساز باشگاه ملوان نياز به مساعدت داشته باشد از طريق شهرداري انزلي پروانه آن صادر خواهد شد.همچنين مقرر شد با قول هاي مساعد فرماندار شهرستان انزلي و رئيس اداره ورزشي و جوانان گيلان، بخشي از ورزشگاه تختي انزلي به باشگاه ملوان واگذار شود.
**2 ميليارد داماشي ها كجا خرج شد
با وجود ادعاي مسئولان تيم داماش مبني بر هزينه 2 ميليارد توماني براي اين باشگاه اعضاي باشگاه اين موضع را تكذيب مي كنند از نظر داماشي وقتي طلبي پرداخت نشده و بازيكنان پولي نگرفته اند اين 2 ميليارد در عرض اين دو ماه كجا رفته است به اعتقاد داماشي ها پولي هزينه نشده و اين اظهارنظر تنها يك ادعا است يكي از مسئولان باشگاه در اين خصوص گفت تا زماني كه باشگاه به نام شركت صدرا نشود پولي هم خرج نمي شود./ق
برچسب ها: کم کاری ، داماش ، رشت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.