سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بوشهر/

اختصاص 15 میلیارد ریال به بخش آموزش در تنگستان

فرماندار تنگستان گفت: بیش از 15 میلیارد ریال در فصل آموزش برای احداث، تکمیل و تجهیز مدارس و فضاهای آموزشی شهرستان تنگستان اختصاص یافته که به نسبت سال گذشته پنج درصد افزایش دارد.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، احمد جعفری‌نسب ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان تنگستان در آستانه بازگشایی مدارس ضمن تبریک این ایام اظهار داشت: مدرسه کانون تربیت و رشد علمی دانش‌آموزان است بنابراین باید فضایی پویا و شاداب برای دانش‌آموزان باشد.

وی به سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش اشاره کرد و یادآور شد: سند تحول بنیادین به آموزش و پرورش کمک می‌کند تا طبق منویات مقام معظم رهبری به رسالت مهم خود در تربیت اسلامی و ملی دانش‌آموزان به صورت مطلوب جامه عمل بپوشاند. 

جعفری‌نسب با بیان اینکه آمادگی لازم برای اجرای سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش در تنگستان وجود دارد گفت: با توجه به اجرایی شدن طرح سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش با شروع سال تحصیلی جدید، لازم است با مدیریت و درایت تمام جزییات سند تحول با دقت در سطح شهرستان اجرا شود.

وی اعلام کرد: برای اجرای طرح 6-6-3 شش کلاس جدید با اعتبار 160 میلیون ریال در تنگستان احداث شده و تجهیزات مورد نیاز نیز خریداری شده است.

فرماندار تنگستان همچنین عنوان کرد: در کمیته برنامه‌ریزی سال جاری بیش از 15 میلیارد ریال در فصل آموزش برای احداث، تکمیل و تجهیز مدارس و فضاهای آموزشی شهرستان تنگستان اختصاص یافته که به نسبت سال گذشته پنج درصد افزایش دارد.

وی اضافه کرد: از مجموع این اعتبارات یک میلیارد ریال برای اجرای موفق طرح هوشمندسازی کلاس‌های درس اختصاص یافته است.

امام جمعه اهرم نیز در این نشست بر تربیت اسلامی دانش‌آموزان تاکید کرد و اظهار داشت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گامی بلند در راستای تربیت فرزندان میهن بر اساس آموزه‌های دینی و اسلامی است.

حجت‌الاسلام عیسی راستگو همچنین عنوان کرد: تقارن مبارک بازگشایی مدارس با آغاز هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به دانش‌آموزان است.

مدیر آموزش و پرورش تنگستان نیز گفت: با آغاز سال تحصیلی جدید بیش از هفت هزار دانش آموز در قریب به 100 مدرسه و موسسه آموزشی سال تحصیلی جدید را در بخش مرکزی تنگستان آغاز می‌کنند.

یونس باربرز همچنین عنوان کرد: در حال حاضر 75 فضای آموزشی در بخش مرکزی تنگستان وجود دارد که برای یک‌نوبته کردن مدارس در صبح به 20 فضای آموزشی جدید نیاز است./ج1

برچسب ها: بوشهر ، تنگستان ، مدارس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.