سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان شد

انتقاد حدادعادل از منتقدين دولت/اداره دولت يازدهم بسيار سخت خواهد بود

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با بيان اينکه تحريم‌هاي غرب عليه ايران در دو قرن 20 و 21 در دنيا بي‌سابقه بوده است،‌ گفت: 20سال پيش تحريم نداشتيم اما جامعه دچار تورم شديد بود؛ آيا با آن دولت‌ها هم اينگونه برخورد مي‌شد؟

فریدالدین حدادعادل عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی،‌ در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران درباره مسئوليت دولت در برابر نوسانات بازار سکه و ارز اظهارداشت: قطعا دولت در برابر نوسانات بازار مسئول است، اما تحريم‌هاي بي‌سابقه عليه کشور نيز از عمده‌ترين دلايل بروز اين نوسانات است که همه وظيفه داريم در اين جنگ بزرگ اقتصادي دولت را کمک کنيم.

حدادعادل افزود: من به منتقدين دولت از اين جهت که همه خدمات و تلاش‌هاي دولت را ناديده مي‌گيرند و فقط به نقاط ضعف توجه مي‌کنند، انتقاد دارم.

وي ضمن اشاره به اينکه تحريم‌هاي غرب عليه ايران در دو قرن 20و 21 در دنيا بي‌سابقه بوده است،‌ گفت: 20سال پيش تحريم نداشتيم اما جامعه دچار تورم شديد بود؛ آيا با آن دولت‌ها هم اينگونه برخورد مي‌شد؟

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با بيان اينکه مسئولين بايد در برابر سوال کنندگان پاسخگو باشند اما سوال‌کنندگان نيز بايد مسئولانه سوال بپرسند، تاکيد کرد: نگاه رسانه‌ها و جريان‌هاي سياسي، نگاه همدلي و همراهي باشد.

حدادعادل با بيان اينکه اداره دولت بعدي بسيار سخت و دشوارخواهد بود، تصريح کرد: رئيس جمهور بعدي بايد از "اشراف اقتصادي عميق" و " صعه صدر بالا در استفاده از تمام گروه‌‌هاي سياسي توانمند " بهره‌مند باشد.

انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.