سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برج ميلاد در بيست و هفتمين شب شهريور نظاره كرد؛

انفجار احساسات در كنسرت "بابك جهانبخش"

برج ميلاد تهران در بيست و هفتمين شب از شهريور ماه با اجراي قطعه "مواظب خودت باش" در كنسرت "بابك جهانبخش" كه به تهيه كنندگي محمدرضا خانزاده برگزار شده شاهد انفجار احساسات مخاطبان بود.

به گزارش خبرنگار  حوزه موسيقي باشگاه خبرنگاران حاضر در كنسرت بابك جهانبخش در برج ميلاد تهران ؛"همه دنيام" نخستين قطعه اي بود كه توسط اين خواننده جوان اجرا و قطعه اي دل نيز به عنوان دومين قطعه با همراهي بي نظير مخاطبان اجرا شد.
بابك جهانبخش خواننده با احساس موسيقي پاپ كشورمان، قطعه باور كن را از آلبوم زندگي  من اجرا كرد و پس از آن نيز گفت: آلبوم زندگي من، خيلي زود سپري شد و منو باورن از راه رسيد.
اي كاش اثر ديگري بود كه از آ‌لبوم من و بارون اجرا شد كه ياشار خسروي، نوازنده ساكسيفون گروه جهانبخش در اجراي اين قطعه درخشش ويژه اي داشت.
پس از اين قطعه "بابك جهانبخش" با اشاره به اتفاق هاي خوبي كه پس از انتشار من و بارون رخ داد اظهار داشت: با انتشار من و بارون، اتفاق هاي خوبي براي اين آلبوم افتاد كه من از اين بابت بسيار خوشحالم.قطعه ماندگار "دوستت دارم" از آ‌لبوم "زندگي من"، از آن دسته قطعه هايي است كه مخاطبان بابك جهانبخش با آن خاطرات بسياري دارند.
ميهمانان ويژه بابك جهانبخش را احسان عليخاني،شهرام شكوهي، مهدي يراحي،ياحا كاشاني،پيام هوشمند،كوشان حداد و احمد ايراندوست، تشكيل مي‌دهند.
همزمان با اجراي مواظب خودت باشد از آلبوم من و بارون مي‌توان به شور و هيجان طرفداران بابك جهانبخش در سالن، لقب انفجار احساسات را داد.
جهانبخش پيش از اجراي قطعه اقدار بابك رياحي پور را به عنوان بهترين نوازنده گيتار باس ايران معرفي كرد.
قطعه اقدار با يك تفاوت نسبت به ساير قطعه هاي اين كنسرت اجرا شد و جهانبخش روي صندلي نشست و همراه با رضا تاجبخش رهبر اركستر و نوازنده پيانو گروه خود، اين اثر را به صورت هم صدايي با يكديگر اجرا كردند.
خواندن قطعه بخشش با  نواختن پيانو توسط رضا تاجبخش و پخش تصاويري از غروب آفتاب در كنار دريا، از ساير بخش هاي كنسرت بابك جهانبخش بود كه پس از آن، خواننده صحنه را ترك كرد و برخي از اعضاي گروه وي از جمله ياشار خسروي به تكنوازي پرداختند.
سپس جهانبخش با لباس هايي جديد روي صحنه ظاهر شد و قطعه هاي به خودت باختمت، تو كه مي‌خندي، هذيون، اجراي مجدد، به خودت باختمت و من و بارون و همچنين دوستت دارم با همراهي مخاطبان و ستاره باران كردن سالن توسط آنها را اجرا كرد.
همچنين جهانبخش قطعه چي شده را به عنوان نخستين آ‌هنگ خود و با تنظيمي جديد اجرا كرد و پيش از اجراي قطعه ايده آل گفت: مي‌خواهم آهنگي را برايتان اجرا كنم كه تصور نمي‌كردم تا اين حد از آن استقبال شود.
تازگيا و ديدني شدي نيز از ساير قطعه هاي جهانبخش در كنسرت تابستاني اش بود.
اعضاي اركستر حرفه اي بابك جهانبخش را رضا تاجبخش به عنوان رهبر اركستر و نوازنده پيانو، نيما رمضان گيتار الكتريك، ياشار خسروي ساكسيفون، ايليار خسروي درامز، بابك رياحي پور گيتار باس،ميلاد سعدي پركاشن، بهنام حكيم "بوزوكي" و اشكان آبرام به عنوان نوازنده سينتي سايزر تشكيل مي‌دهند.
گفتني است؛كنسرت بزرگ "بابك جهانبخش" 27 شهريور در دو سانس به تهيه كنندگي "محمدرضا خانزاده" در برج ميلاد تهران برگزار شد./ي2
برچسب ها: انفجار ، جهانبخش ، کنسرت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
ناشناس
۲۱:۲۶ ۲۸ شهريور ۱۳۹۱
میشه عکس های این کنسرت رو بذارید
mahshid
۱۶:۲۱ ۲۸ شهريور ۱۳۹۱
عااااااااااااااااااااااالیییییییییییییییییی