سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نيويورك تايمز:

آمريکا در كشتار صبرا و شتيلا دست داشته است

روزنامه نيويورك تايمز آمريكا در تازه ترين شماره خود و همزمان با سالگرد کشتارصبرا و شتيلا، از دست داشتن آمريكا در اين جنايت پرده برداشت.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران ، نيويورك تايمز، با اعلام دست داشتن مقامات آمريكايي و همكاري آنها با رژيم صهيونيستي و برخي نيروهاي تندرو در لبنان مبني بر كشتار پناهندگان فلسطيني در صبرا و شتيلا، اين كشتار را توطئه آمريكايي_ اسرائيلي ناميد.

اين روزنامه با بيان اينكه كشتار پناهندگان فلسطيني در صبرا و شتيلا به دست نيروهاي اشغالگر اسرائيل و همكاري نيروهاي آمريكايي با آنها، چهره ايالات متحده در منطقه را با خدشه مواجه كرده اين كشتار را جنايت عليه بشريت ناميد.

نيويورك تايمز، همچنين از همكاري و هماهنگي مقامات سابق آمريكا با اسحاق شامير و آريل شارون وزراي خارجه و دفاع سابق رژيم صهيونيستي قبل از وقوع كشتار صبرا و شتيلا پرده بر مي دارد.

گفتني است؛ كشتار پناهندگان فلسطيني صبرا و شتيلا در تاريخ 16 تا 18 سپتامبر سال 1982 ميلادي و در طول جنگ داخلي لبنان به دست اشغالگران صهيونيست و برخي نيروهاي تندرو در لبنان به وقوع پيوست كه اين كشتار با واكنش و محكوميت شديد مجامع بين المللي همراه شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.