سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/ آتش سوزی های بی رویه در مشهد؛

نا ایمن بودن انبار حادثه ای دیگر را رقم زد

آتش سوزی ضايعات حياط خلوت انبار تجهيزات پزشكی در خيابان جهانباني، آتش را تا نزديكي درهاي انبار لوازم پزشكي كشاند

مدير حوزه دو ايستگاه آتش‌نشاني در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهدگفت: در پی تماس مردمی با سمانه (125) مقارن ساعت 12 ظهر 26 شهریور ماه سال جاری مبنی بر آتش سوزی در انبار تجهیزات پزشکی واقع در خيابان چمران 8 ، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی مشهد از آنجا که انبار یاد شده محل ذخیره مقادیر زیادی مواد شیمیایی و الکلی قابل اشتعال بود، بلافاصله تیم های اطفای حریق ایستگاه 32 را به محل حادثه اعزام نمود .

مجید شادی افزود: در حیاط خلوت محل وقوع حادثه که در واقع یک منزل مسکونی است و به شیوه های غیر ایمن به انبار تبدیل شده بود، مقادیر زیادی لوازم و تجهيزات پزشكي، ضايعات پوشال كولر و مواد آتش‌زاي فراواني دپو شده بود و بر اثر پرش جرقه‌هاي جوشكاري ساختمان مجاور در حال ساخت بر روي اين ضايعات، آتش حياط انبار را در برگرفت و تا نزديكي در انبار رسيد .
مدير حوزه دو ايستگاه آتش‌نشاني در ادامه اظهارکرد: با واقف شدن آتش نشانان بر حادثه به سرعت تیم اطفاء حریق ايستگاه 32 پس از ایمن سازی محل ، با استفاده از تجهیزات آبرسانی عمليات اطفا را در كمترين زمان ممکن انجام دادند و از سرايت آتش به انبار که حتی به سيستم اطفاي حريق هم مجهز نبود، پيشگيري كردند .
.
وي در ادامه خاطرنشان کرد : در صورت سرايت آتش به انبار، به علت وجود الكل و ساير مواد شيميايي داخل آن حریقی گسترده رخ مي‌داد. وي به انبارداران و صاحبان چنين انبارهايي توصيه كرد براي پيشگيري از هرگونه حادثه‌اي، با كارشناسان آتش نشانی مشورت كنند./س  

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.