سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

كرمانشاه/

تنها راه نجات اسلام متصل شدن به رهبری است

مدیرکل سابق بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت: تنها راه برای نجات جهان اسلام، متصل شدن به رهبری است.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، عبدالله ویسی صبح امروز در جمع فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی استان کرمانشاه اظهار کرد: آمریکایی‌ها در زمینه‌ای اقدام به گستاخی کرده‌اند که نقطه اتحاد مسلمانان است و حرکت زشت آنها در توهین به ساحت مقدس پیامبر(ص) موجب اتحاد بیشتر مسلمانان شده است.

ویسی ادامه داد: آمریکا که مدعی آزادی است، دست در آدم‌کشی دارد و تلاش کرده القاعده را به‌عنوان چهره اسلام نشان دهد.

این رزمنده دوران دفاع مقدس افزود: عربستان بردگی آمریکا را پذیرفته و دچار بی‌غیرتی شده است و برای ضربه زدن به کشورهای مسلمان، دست به هر اقدامی می‌زند.

مدیرکل سابق بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه تصریح کرد: هر انسان مومنی باید با آیات قرآن خود را واکسینه کند و با درک مفاهیم قرآنی و به کار بستن آن در زندگی، خود را در مقابل توطئه‌های مختلف قدرتمند سازد.

این استاد دانشگاه در بخش دیگری از سخنانش بیان داشت: انقلاب‌هایی که در دنیا صورت گرفته است، انقلاب‌های بی‌سر هستند و این انقلاب‌ها باید به خوبی مدیریت شوند تا توسط استکبار مصادره نشوند.

وی رهبر، ایدئولوژی و مردم را سه رکن اصلی هر انقلابی دانست و خاطرنشان کرد: امروز رفته رفته امت اسلامی، امامت رهبر معظم انقلاب را می پذیرند و تنها راه نجات برای نجات جهان اسلام، متصل شدن به آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای است.  

ویسی تاکید کرد: امروز باید با اطلاع‌رسانی سریع به جامعه آگاهی داده شود و در هر خانه، کرسی آزاد اندیشی وجود داشته باشد تا آحاد مختلف جامعه به بهترین شکل بصیرت پیدا کنند./ج1



برچسب ها: مذیر کل ، نشر ، دانشگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.