سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بتمن نیکوکار

عليرضا مجيدي در وبلاگ 1پزشک نوشت:آدم‌های نیکوکار در همه جای دنیا پیدا می‌شوند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، در سال ۲۰۱۰ به والدین «جیدن باربر» گفته شد که کودکشان مبتلا به سرطان استخوان بازو شده است، در ان زمان جیدن ۲ ساله بود، شیمی‌درمانی شروع شد و سرطان وارد مرحله بهبود شد، اما در این حین متأسفانه جیدن به شکل دیگری از سرطان یعنی سندرم میلودیسپلازی مبتلا شد. در ماه جولای پزشکان به والدین جیدن گفتند که دیگر کاری از دستشان برنمی‌آید، آنها تخمین زدند که جیدن تنها پنج تا شش هفته، سلامت ظاهری خواهد داشت و بعد از آن زمین‌گیر می‌شود و در نهایت ظرف شش ماه فوت می‌کند.

به همین خاطر خانواده جیدن تصمیم گرفتند که هفته‌های پایانی را تا حد امکان برای او دلپذیر کنند و فهرست آرزوهای او را عملی کنند. آنها برای او یک توله‌سگ گرفتند و او را با خود با تعطیلات بردند، اما در فهرست آرزوهای این کودک، چیز دیگری هم بود: ملافات با بتمن!

اینجا بود که ساکنان محل زندگی جیدن یعنی یانگس‌تاون در اوهایو، به کمک خانواده جیدن آمدند، آنها یک حرکت فیس‌بوکی راه انداختند، و در صفحه Lighting the Bat Signal for Jayden، یک مراسم را ترتیب دادند تا در آن از بتمن واقعی یعنی کریستین بیل بخواهند، جیدن را ببیند.

در ۲۳ آگوست، حدود دو هفته پیش، در زمین فوتبال یک مدرسه متوسطه، این مراسم برگزار شد و بتمن و و پدر و مادرش همراه با هزاران نفری که برای ترتیب دادن این ملاقات تلاش کرده بودند، ملاقات کرد.

سرانجام کریستین بیل پیام آنها را گرفت و ترتیبی داد که جیدن و پدر و مادرش به لوس آنجلس پرواز کنند، در این سفر بیل آنها را به دیزنی لند برد.

اما خبر خوب این است که هفته پیش به خانواده جیدن اطلاع داده شد که آزمایشات نشان می‌دهند که سرطان باز هم وارد مرحله بهبودی شده است. پیش از این چند بار هم سرطان جیدن وارد مرحله بهودی شده بود، پس والدین جیدن نمی‌توانند بیش از حد خوشبین باشند، اما دانستن اینکه جیدن فعلا حالش خوب است، خوشحال‌کننده است.
برچسب ها: بتمن ، نیکوکار ، علیرضا ، مجیدی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.