سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد/ در اولین روز از جشنواره رضوی؛

4نمایش رضوی با 8 اجرا میهمان تماشاگران بجنورد

نخستین روز از نهمین جشنواره تئاتر رضوی در بجنورد با 4 نمایش و 8 اجرا همراه می شود.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد؛ فردا و در روز نخست این جشنواره 4 نمایش هر یک با دو اجرا در تالار فرهنگی هنری گلشن و تالارحافظ بجنورد به روی صحنه می رود.

بر این اساس نمایش های« صدای قدم های قطار» به کارگردانی «غریب منوچهری» و« ماه در چاه » به کارگردانی «محمد رسائلی» از استان های اردبیل و گیلان در دو نوبت 9 و 11 صبح به ترتیب در تالارهای حافظ و گلشن اجرا می شود.

همچنین نمایش «غروب سرد مشهدی» به کارگردانی «علی حاج علی عسگری» از گیلان و «دو چرخ موازی» کاری از«عباس جانفدا» از استان خراسان رضوی از دیگر نمایش هایی است که نوبت بعد از ظهر درساعت30 /17 و 30/19 و در دو اجرای پیاپی برای تماشاگران علاقه مند اجرا می شود.

گفتنی است، این آثار به نمایش در آمده ساعت 22 پس از پایان اجراها با حضور« امین عظیمی» از منتقدان برجسته تئاتر در محل هتل نگین شهرستان بجنورد مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

یادآوری می شود؛ نهمین جشنواره تئاتر رضوی 28 تا 30 شهریور ماه سال جاری با اجرای 9 گروه نمایش در 2 نوبت صبح و بعد ازظهر در تالار فرهنگی هنری گلشن و تالار حافظ شهرستان بجنورد مرکز استان خراسان شمالی برگزار می شود./س

برچسب ها: اولین ، جشنواره ، رضوی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.