سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج/

پیشرفت ایران در تمام عرصه ها به بركت خون شهدای دفاع مقدس است

معاون فرماندار كهگیلویه با اشاره به لزوم پاسداشت هفته دفاع مقدس در شرایط كنونی گفت: سربلندی و پیشرفت ایران اسلامی در تمام عرصه های بین المللی به بركت خون شهدا است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج، 'یدالله فاطمیان' در نشست بزرگداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به لزوم برگزاری پرشور برنامه های این هفته، افزود: هدف ورویكرد برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس باید ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان باشد.
وی با اشاره به اینكه ترویج فرهنگ دفاع مقدس انقلاب را در مقابل تهدیدها دشمنان بیمه می‌كند افزود: هفته دفاع مقدس نمودار مجموعه‌ای از برجسته ‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی است.
فاطمیان تصریح كرد: نسل‌های بعد از جنگ آن زمان را درك نكرده‌اند و ما باید ارزش‌ها و واقعیات آن دوران را به آنها منتقل كنیم كه گرامی داشت این هفته یكی از آن راه‌های انتقال فرهنگ شهادت است.
فاطمیان با تاكید بر برگزاری منسجم و منظم برنامه‌ها گفت: باید تلاش كرد برنامه‌ها از كیفیت و كمیت خوبی برخوردار باشند .
معاون فرماندار كهگیلویه اعزام راویان دفاع مقدس، برپایی نمایشگاه، عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا ، برپایی ایستگاه صلواتی وبرگزاری مسابقات ورزش را از برنامه های هفته دفاع مقدس در این شهرستان بیان كرد.
هفته دفاع مقدس از 31 شهریور ماه همزمان با سالروز آغاز جنگ تحمیلی از سوی ارتش بعث عراق در سال 59 به خاك میهن اسلامی آغاز می ‌شود./س

برچسب ها: دفاع ، مقدس ، خون ، شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.