سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده دومای روسیه:

فیلم موهن اشتباه فاحش غرب است

الکساندر پوشکف رئیس کمیته روابط خارجی مجلس دومای روسیه با اشاره به انزجار و خشم مردم کشورهای منطقه از آمریکا، اهداف غرب درباره فیلم موهن به پیامبر اسلام(ص)، را اشتباه دانست.

به گزارش به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از النشره لبنان ، الکساندر پوشکف رئیس کمیته روابط خارجی مجلس دومای روسیه تاکید کرد: روابط آمریکا با جهان عرب بحرانی است که واکنشهابه فیلم موهن ضد پیامبر اسلام یکی از نشانه های آن است.

وی افزود: غرب با این تصور که تحت شعار آزادی بیان می تواند به حضرت محمد(ص) و اسلام توهین کند مرتکب اشتباه شده است.

نماینده مجلس دومای روسیه تاکید کرد: رهبران غرب با حملات مکرر خود به اسلام فقط احساسات مسلمانان از تونس تا افغانستان را تحریک نمی کنند، بلکه سلاحی قوی در اختیار گروههای افراطی قرار می دهند.

پوشکف درباره روی کار آمدن اسلام گرایان افراطی در سوریه هشدار داد و افزود: ما بارها در این باره به کشورهای غربی در این باره هشدار داده ایم، اما به سبب کوته بینی و محاسبات ژئو سیاسی نمی خواهند این هشدار را بپذیرند.

پوشکف افزود: هیچ تضمینی وجود ندارد که کسانی که در سوریه روی کار می آیند با آمریکا دشمنی نکنند. اوضاع لیبی گواه این مدعاست، زیرا لیبی تمایلی برای تشکر از واشنگتن به خاطر سرنگونی رژیم قذافی ندارد.
برچسب ها: پوشکف ، روسیه ، فیلم موهن ، غرب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.