سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نائب رئیس بانوان فدراسیون کاراته:

بانوان ملی پوش به آلمان اعزام نمی شوند

نائب رئیس بانوان فدراسیون کاراته گفت: تیم ملی کاراته بانوان باید سازماندهی شود بنابراین بانوان ملی پوش کشورمان در این دوره از رقابتهای کاراته آلمان شرکت نمی کنند.

اشرف امینی در خصوص عدم حضور بانوان ملی پوش کشور در رقابتهای کاراته وان آلمان که این هفته برگزار می شود به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: متاسفانه هنوز مجوز حضور در رقابتهای جهانی کاراته که در فرانسه برگزار می شود را کسب نکردیم بنابراین صلاح را بر آن دانستیم که بانوان در این دوره از رقابتهای کاراته وان که در آلمان برگزار می شود شرکت نکنند تا ما یک سازماندهی کلی به تیم ملی بانوان بدهیم و سپس با آمادگی هرچه بیشتر در مسابقات کاراته وان اتریش که آذرماه برگزار می شود شرکت کنند.

کاراته وان اتریش از نظر زمانی نزدیک به مسابقات جهانی فرانسه است و قرار است سمیناری قبل از مسابقات جهانی برگزار شود که در خصوص حضور ایران در این مسابقات تصمیم گیری شود که اگر به امید خدا این مجوز را از این سمینار دست بیاوریم بچه ها با آمادگی که برای مسابقات کاراته وان اتریش دارند می توانند با قدرت در مسابقات جهانی فرانسه شرکت کنند.

وی در ادامه افزود: کاراته وان ترکیه حدود سه هفته است که به پایان رسیده و تا کاراته وان آلمان نیز زمانی اندک باقی است این فاصله زمانی که از مسابقات ترکیه تا رقابتهای آلمان فرصت مناسبی برای بچه های ما نیست تا بتوانند پر قدرت در میدان مسابقه ظاهر شوند.

امینی خاطر نشان کرد: ملی پوشان ما پس از پشت سر گذاشتن پیکارهای آسیایی به ماه رمضان برخورد کردند که به دلیل روزه بودن  بچه ها تمرینات خوبی نداشتند.

پس بنابراین با یک رکورد کاری روبه رو شدند از آن طرف ریکاوری خوبی نداشتند ضمن این که 47 کشور که بیشترشان اروپایی بودند و این مسابقات شرکت کردند همگی اینها دست به دست هم داد تا ما آن نتیجه ای را که می خواستیم بگیریم را بدست نیاوریم اما واقعیت این است که هدف اصلی ما در شرکت در رقابتهای ترکیه کسب مجوز برای رقابت های جهانی بوده که متاسفانه آن نیز حاصل نشد و در عین حال مقام خوبی را هم در مسابقات کسب نکردیم.

تمام تمرکز ما برای کسب نتیجه ای مطلوب روی کاراته وان اتریش است کمااینکه کاراته وان هرگز قابل پیش بینی نیست یک کشور در یک  دوره شرکت می کند و ممکن است در دوره ی دیگر نباشد و شانس مهسا افسانه کاتاروی خوب کشورمان، کاراته وان ترکیه در جدول خوبی قرار نگرفت زیرا 5 کاتارو از ژاپن با او در یک جدول بودند. با این وجود مهسا کار شایسته ایی را از خود به نمایش گذاشت.

امینی افزود: باید این را بدانیم که سیستم داوری دیدش به ژاپن جور دیگری است و به برد ژاپن در مسابقات عادت کرده ما باید این دید را تغییر دهیم تا فقط روی ژاپن متمرکز نشوند و به طورقطع ما موفق می شویم تا این دید را از روی ژاپن برداریم.
در مسابقات اسیایی بچه های کاتاروی کشورمان یک تکان بزرگ به ژاپن دادند حالا بانوان کاتاروی ایران یک حریف قدرتمند برای ژاپن به حساب می آیند.

نائب رئیس بانوان فدراسیون کاراته در خاتمه به عملکرد تیمهای اروپایی اشاره کرد و گفت: بچه های ما باید با تیم های اروپایی رو به رو شوند و با آنها به رقابت بپردازند زیرا نحوه عملکرد اروپایی ها با آسیایی ها کمی متفاوت است.

اروپایی ها دست و پای بلند تری نسبت به آسیایی ها دارند و بنابراین کارشان بویژه در بخش کومیته با آسیایی ها فرق می کند مسابقات ترکیه برای بچه های ما تجربه خوبی بود تا خود را در برابر حریفان اروپایی محک بزنند زیرا واقعیت این است که سطح کار کاراته کارهای اروپایی نسبت به آسیایی ها بالاتر است و ما باید روش رویارویی با این حریفان را پیدا کنیم./مح
برچسب ها: بانوان ، امید ، خدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.