سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت‌الاسلام گواهي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اعلام انزجار مسلمانان از انتشار فيلم موهن ضد اسلامي توطئه دشمن را با شکست روبرو کرد

نماينده ولي فقيه در سپاه محمدرسول الله تهران بزرگ گفت: استکبار جهاني تلاش دارد با اين اقدام 11 سپتامبر ديگري را براي سواستفاده و حضور گسترده‌تر در خاورميانه و به تشنج كشاندن منطقه بوجود بياورد اما واكنش‌هاي جهاني از حقانيت اسلام و اعلام انزجار آنان از نشر فيلم موهن ضد اسلامي، توطئه‌ دشمنان را با شكست روبرو كرد.

حجت‌الاسلام عبدالعلي گواهي در گفتگو با خبرنگار دفاعي _ امنيتي باشگاه خبرنگاران، با ابراز تسليت در خصوص حادثه غم‌بار اهانت به ساحت مقدس پيامبر اكرم (ص)، اين اقدام را نقشه رژيم صهيونيستي براي تخريب جايگاه اسلام و مسلمين ارزيابي كرد و اظهار داشت: اين توطئه نامبارك، پيامد مبارك افزايش وحدت و انسجام بين‌ملت‌هاي اسلامي را به دنبال داشت و باعث شد مسلمانان جهان مانند شير غرش خشم‌آلود خود را بر سر استكبار جهاني به ويژه صهيونيستي و آمريكا فرود آوردند.

وي افزود:‌ مسلمانان با شنيدن اين خبر در اقصي نقاط جهان به خروش آمده و تمام تلاش خود را در دفاع از ارزش‌هاي اسلامي به كار گرفتند و اين خشم در تمام كشورهاي اسلامي و هر نقطه‌اي كه مسلمان يا آزادانديشي وجود داشت، ظاهر شد.

نماينده ولي فقيه در سپاه محمدرسول الله تهران بزرگ با اشاره به پيام بان‌كي‌مون مبني بر ابراز انزجار از ساخت و انتشار فيلم موهن ضداسلامي تصريح كرد: مجامع بين‌المللي هم نسبت به اين اقدام منزجر كننده واكنش نشان داده‌اند و اين حركت را شوم دانستند.

وي هدف اصلي اين اقدام مقرضانه را اسلام‌ستيزي دشمنان و رصد آنان از واكنش مسلمانان ارزيابي و تاكيد كرد:‌ احترام به حدود و موازين و مقدسات اسلامي هميشه در راس افكار مسلمانان بوده و همچنان كه ياران پيامبر در صدر اسلام از دين و پيامبرشان دفاع مي‌كردند، امروز هم به طور قطع مسلمانان در پشتيباني از اين مقدسات هيچ كوتاهي به عمل نخواهند آورد.

حجت‌الاسلام گواهي ساخت و انتشار اين فيلم موهن را اقدامي نگران كننده دانست و ادامه داد: استکبار جهاني تلاش دارد با اين اقدام 11 سپتامبر ديگري را براي سواستفاده و حضور گسترده‌تر در خاورميانه و به تشنج كشاندن منطقه بوجود بياورد اما واكنش‌هاي جهاني از حقانيت اسلام و اعلام انزجار آنان از نشر فيلم موهن ضد اسلامي، توطئه‌ دشمنان را با شكست روبرو كرد.

وي در پايان خاطرنشان كرد: اكنون استكبار جهاني به اين نتيجه رسيده است كه گرچه ممكن است مسلمانان در مواردي اتفاق نظر نداشته باشند اما در برابر توهين به مقدسات خود بدون توجه به مذهب و نژادشان، وحدت و انسجام باشكوهي را رقم خواهند زد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: گواهی ، اهانت ، مقدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.