سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد /

تملک 430 هكتار از اراضی منطقه ویژه اقتصادی استان چهارمحال و بختیاری

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی استان چهارمحال و بختیاری گفت: 430 هكتار از اراضی منطقه ویژه اقتصادی اين استان تملك شد و تا پایان شهریور ماه، عملیات اجرایی آن، با حضور یكی از مقامات كشوری آغاز می شود.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

جلالی گفت: این منطقه ویژه اقتصادی، در 15 كیلومتری مركز استان ( شهرکرد ) واقع شده است و این امر، فرصتی ایده آل برای مشاركت سرمایه گذاران داخلی و خارجی محسوب می شود.

وی افزود: دسترسی به فرودگاه، جاده ترانزیتی و خط آهن، این منطقه را تبدیل به نقطه ای امن برای سرمایه گذاری سودآور نموده است.

جلالی افزود: این منطقه، در زمینی به مساحت دو هزار هكتار طراحی شده كه فاز نخست آن، برای اجرای طرح های بسته بندی و صنایع تولیدی مواد غذایی در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی استان چهارمحال و بختیاری، با بیان اینكه؛ این استان، دارای مزیت های اقتصادی و صنعتی فراوانی است، گفت: با شروع فعالیت منطقه ویژه اقتصادی، این منطقه، به مناطق ویژه اقتصادی فعال در منطقه و كشور تبدیل خواهد شد.

وی افزود: منطقه ویژه اقتصادی هم با توجه به موقعیت استان، که در مركز ایران قرار دارد و با توجه به اینكه میان دو قطب صنعتی و كشاورزی كشور قرار گرفته، شرایط ایده آلی برای فعالیت های صنعتی و بازرگانی فراهم كرده است./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.