سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در بیانیه پاياني تجمع دانشگاهیان دانشگاه خواجه نصیر تاکيد شد

دولت‌های اسلامی مقابل اهانت‌ها بایستند

دانشگاهیان دانشگاه خواجه‌نصیرالدین طوسی طی بیانیه‌ای خواستار واکنش دولت‌های اسلامی مقابل اهانت‌ها به مقدسات اسلامی شدند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، دانشگاهيان تجمع کننده مقابل دانشکده برق دانشگاه خواجه نصيرالدين طوسي بيانيه پاياني تجمع خود را به شرح زير قرائت کردند:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

در پی اهانت نفرت‌انگیز و بی‌شرمانه دشمنان اسلام به ساحت مقدس پیامبر عظیم‌الشان اسلام (ص) که مانند پاشیدن خاک بر چهره آفتاب پرفروغ است این جمعیت دانشگاهی ضمن ابراز انفجار از این حرکت گستاخانه و به تبعیت از رهبر و مولای خود بیانیه‌ای را به شرح زیر صادر کرد:

1_ این حرکت کینه‌توزانه از سوی افرادی خوار و منفور که توسط مجموعه‌های خونخوار صهیونیستی هدایت شده نشان دهنده دشمنی و وحشت بسیار آنان از درخشش روزافزون اسلام ناب محمدی است.

وحشت از فرجامی تاریک یعنی نابودی و محو شدن از صحنه روزگار است. بدانند این تر‌س‌ها بی‌مورد نبوده و به یاری خداوند چنین سرانجامی به زودی دامان این جماعت نادان را خواهد گرفت.

2_ قدر مسلم شماره ۱ در این حرکت اهانت‌آمیز دولت‌های استکباری و در راس آنها آمریکای غاصب و اسرائیل غاصب هستند. ای دولت‌های استکباری؛ آیا با خود اندیشیده‌اید که با چنین حرکت پوچ و احمقانه‌ای می‌توانید ذره‌ای در حرکت کامل‌ترین دین الهی به سمت قله‌ها تزلزل ایجاد کرده و با این حرکت به تخریب چهره رسول خدا بپردازید؟ زهی خیال باطل. بدانید این کارها آبروی نداشته شما را بیش از پیش خواهد برد و انزوا و ذلالت را همچون عذابی سخت بر شما فرود خواهد آورد.

3_ بلاشک این حرکت شنیع نه تنها مورد شماتت مسلمانان جهان بلکه تمام ملت‌های آزاده با هر دین و مسلکی است. همانطور که مسلمانان همواره پیامبران و مقدسات دیگر ادیان الهی همواره احترام گذاشته‌اند این احترام به صورت متقابل از سوی آنها نسبت به دین مبین اسلام و رسولش وجود داشته است.

این بیش از هر چیز نشان دهنده آن است که عاملین این جنایت به دروغ خود را پیروان این ادیان معرفی کرده و در واقع افرادی بی‌دین هستند که در لباس کشیش و افراد مذهبی و غیره به واقع شمشیر به روی خدا گشوده‌اند که چاره‌ای جز نابودی برای آنها متصور نیست.

4_ توجیه مقامات آمریکایی در رابطه با استفاده شهروندانش از حق آزادی بیان که ناشی از فرهنگ رو به اضمحلال لیبرالیسم است ظلمی آشکار و صدور مجوز برای توهین به عقاید امت مسلمان در سرتاسر دنیا تلقی شده است که هرگز قابل بخشش نبوده و یاد آن تا ابد در ذهن و قلب پیروان رسول الهی باقی خواهد ماند.

چنین حرکت‌هایی نه تنها به احیای لیبرالیسم انحرافی کمک نکرده بلکه عمر آن را کوتاه‌تر می‌سازد و همانگونه که امروز شاهد نشانه‌هایی از به چالش کشیدن آن هستیم به خواست خداوند متعال این فرهنگ به زودی از درون متلاشی خواهد شد.

5_ آمریکای بیچاره و سگ نگهبانش اسرائیل با این اقدام خود که نشانه‌های ترس و هراس از گسترش آگاهانه اسلام در دنیا در آن موج می‌زند تلاش مذبوحانه برای جلوگیری از حرکت‌های انقلابی منطقه و امواج خروشان بیداری اسلامی در پهنای گیتی انجام دادند.

6_ تجمع کنندگان در این مکان به عنوان جمعی از دانشجویان ضمن دعوت از دانشجویان ایرانی ایران اسلامی و تمام جهان اسلام برای انجام حرکات مشابه به عنوان قشر آگاه و پرشور جامعه از دولت جمهوری اسلامی ایران در کشورهای اسلامی می‌خواهند اعتراض خود را در برابر این حرکت به صورت شفاف بیان کرده و بر آن پای فشارند تا با تنگ شدن عرصه بر متجاوزان فرهنگی بیش از این شاهد اینگونه اقدامات که باعث جریحه‌دار شدن قلب مسلمین می‌شود نباشیم. همچنین به سران و نخبگان کشورهای اسلامی که در برابر این مسائل سکوت کردند و یا غم‌انگیز‌تر از آن به زیر بار بردن اقدامات اعتراضی مسلمانان پرداختند اعلام می‌کنیم ننگ این خیانت و نشان کریه غلام حلقه به گوش استکبار مادامی که دنیا باقی است بر پیشانی آنها حک خواهد شد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.