سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عبدالله السنوسي به دست داشتن در كشته شدن فتحي شقاقي متهم شد

عاطف ابوبكر سفير سابق فلسطيني و يكي از رهبران گروه ابونضال، عبدالله السنوسي رئيس دستگاه اطلاعاتي رژيم قذافي را به دست داشتن در ترور فتحي شقاقي متهم كرد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازفلسطين اليوم؛ عاطف ابوبكر با اعلام اين مطلب به رسانه ها، افزود: هم اكنون و با استرداد عبدالله السنوسي به ليبي، مقامات فلسطيني بايد با طرح درخواستي از دستگاه قضائي ليبي، بخواهند كه در مورد دست داشتن السنوسي در ترور فتحي شقاقي دبيركل حزب جهاد اسلامي، تحقيق به عمل آورند.

وي همچنين با بيان اينکه السنوسي جعبه سياه معمر قذافي رهبر سابق ليبي مي باشد، وي را عامل ترور فتحي شقاقي دبيركل جهاد اسلامي فلسطين و دوتن از اعضاي مركزي جنبش فتح به نامهاي صلاح خلف و هائل ابوالحميد دانست.

اين سفير سابق فلسطيني گفت: السنوسي با برخي از مزدوران گروه ابونضال در فلسطين ارتباط داشته،ودر ادامه وي رابه دست داشتن در كشته شدن بسياري از مخالفان حكومت ليبي در خارج از اين كشور، متهم كرد.

عاطف ابوبكر در پايان سخنانش، به نقش داشتن عبدالله السنوسي به ترور احمد رفيق البراني يكي از مخالفان حكومت ليبي در سال 1985 در قبرس، حادثه لاكربي، ربوده شدن امام موسي صدر و دوتن از نزديكانش و همچنين اقدام براي ترور عبدالله بن عبدالعزيز پادشاه كنوني عربستان اشاره كرد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.