سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جام حدفی جودو؛

صعود نفت ، دانشگاه ، فردوسی و نیروی زمینی ارتش به نیمه نهایی

چهار تیم راه يافته به مرحله نیمه نهایی اولین دوره رقابتهای جودو جام حذفی باشگاههای کشور مشخص شدند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ در ادامه مسابقات جام حذفي جودو که 27 شهريور در سالن شهید افراسیابی برگزار شد چهار بازی از مرحله يک چهارم نهایی برگزار و طی آن چهار صعود نفت ، دانشگاه ، فردوسی و نیروی زمینی ارتش به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند.

ابتدا نفت مسجد سلیمان در یک بازی نزدیک مقابل پاس خراسان رضوی به برتری دست يافت. مهدی عبدالحمیدزاده ، جعفر پهلوانی و مسعود خرابات سه جودوکار پیروز پاس خراسان رضوی بودند و مختار خورنگ ، قاسم احدی ، امیرحسین خادمیان و رضا ولی پور نیز مردان پيروز نفت مسجد سلیمان بودند.

در دیگر بازی این مرحله نیروی زمین ارتش هم 4بر3 از سد هیئت جودو مرکزی گذشت. عیلرضا فراتی ، امین هومن و محمد حسن طالب بیگی سه جودوکار پیروز مرکزی بودند. آرش قائد رحمتی ، مصطفی آهن فروش ، محمد نیک سرشت و بهزاد شعبانی هم به پیروزی دست يافتند. در این دیدار جواد محجوب به دلیل آسیب دیدگی مقابل امین هومن بازنده شد.

سومین بازی مرحله یک چهارم هم بین دو تیم آبفای تهران و موسسه مالی اعتباری فردوسی برگزار شد که فردوسی با هفت پیروزی انفرادی بهزاد وحدانی ، ابراهیم فجر ، قاسم نوزی زاده ، حجت رهنما ، الیاس علی اکبری ، عباس نیک سرشت و امیر قاسمس نژاد در پایان 7بر صفر پیروز از میدان خارج شد.

آخرین بازی این مرحله را نیز دو تیم دانشگاه آزاد و هیئت جودو مازندران برگزار کردند که در نهایت دانشگاه آزاد 5بر2 به پیروزی دست يافت. محمد حسین شیخ الاسلامی و محسن رستمی دو جودوار پیروز مازی ها در این پیکار بودند و ياری ، قمی ، ملایی ، عزیزپور و ملک محمدی هم 5 پیروزی انفرادی دانشگاه آزاد را کسب کردند.

بنابراین در مرحله نیمه نهایی نیروی زمینی ارتش با دانشگاه آزاد و نفت مسجد سلیمان با موسسه مالی اعتباری فردوسی به مصاف هم می روند./آق


برچسب ها: جودو ، جام حذفی ، کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.