سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بيرجند/همزمان با دهه کرامت:

برگزاری جشن‌های زیرسایه خورشید در خراسان جنوبی

جشن‌های زیر سایه خورشید همزمان با ورود کاروان خدام حرم مطهر امام رضا (ع) به بیرجند برگزار می شود

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بيرجند مسئول برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید خراسان جنوبی با بیان اینکه همزمان با دهه کرامت ۵۰ عنوان برنامه و جشن در استان برگزار می شود گفت: امام رضا(ع) الگویی کامل برای تمامی جهانیان است که باید معرفی شود و برگزاری این مراسم بهانه خوبی برای معرفت بخشی نسبت به شخصیت این امام همام(ع) است.

حامد عرب‌زاده با بیان اینکه نباید معرفی ائمه اطهار(ع) تنها مختص به یک زمان خاص باشد، افزود: استقبال مردمی از کاروان رضوی، دیدار با زندانیان، دیدار با نیروهای نظامی، دیدار با خانواده شهدا و دیدار با خانواده جانبازان دفاع مقدس از مهم‌ترین برنامه‌های خدام رضوی در جشن‌های زیر سایه خورشید استان است.

وی با اشاره به برنامه کاروان خدام حرم مطهر امام رضا(ع) در استان، خاطر نشان کرد: برگزاری جشن بزرگ زیر سایه خورشید در روز چهارشنبه 5 مهر ماه، عطرافشانی مزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا و جانبازان از جمله این برنامه ها است.

مسئول برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید خراسان جنوبی ادامه داد: مردم شهرستان های بشرویه و قاین همزمان با دهه کرامت امسال نیز میزبان خدام حرم مطهر امام هشتم هستند.

عرب زاده با اشاره به دیگر برنامه های دهه کرامت در استان، خاطر نشان کرد: برپایی ایستگاه سیار اهدای خون، برگزاری نمایشگاه محصولات فرهنگی آستان قدس‌رضوی، برگزاری مسابقه پیامکی، اهدای هدیه به افراد هم‌نام با حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) و مسابقه نقاشی از دیگر برنامه‌های جشن‌های زیر سایه خورشید است./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.