سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر عامل باشگاه خونه به خونه بابل :

برای تیم داری درلیگ برتر کشتی آزاد انگیزه نداریم/سال گذشته برخورد مناسبی با ما نشد

قاسم حسن زاده گفت: وقتی به راحتی حق یک تیم در لیگ کشتی ضابع می شود چه لزومی دارد بار دیگر در این رشته سرمایه گذاری کنیم .

 قاسم حسن زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق افزود:سال گذشته با هدف خدمت به کشتی و به احترام مردم کشتی دوست مازندران یک تیم قدرتمند را راهی مسابقات لیگ کردیم و تا فینال هم بهترین نتایج را به دست آوردیم.

 وی با ابراز گلایه از رسول خادم ادامه داد:درست زمانی که تیم ما خود را برای حضوردر رقابتهای نیمه نهایی و نهایی آماده می کرد رسول خادم مدیر تیم های ملی با کنار گذاشتن غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی و تیم خونه به خونه ضربه بسیار بزرگی به لحاظ روحی در بچه ها به جود آورد.

 حسن زاده تصریح کرد: آیا واقعا نمی شد تغییر وتحولات تیم ملی بعد از مسابقات  لیگ انجام می شد و مدیر محترم تیم های ملی کشتی فقط دو روز صبر می کرد وبعد تغییرات را انجام می داد. ضمن آنکه پس از جلسه ای در فدارسیون  قرار شد شهر بابل میزبان مسابقات رده بندی و فینال باشد که به یکباره میزبانی از ما گرفته شد و رقابتها در تهران برگزارشد.

 وی  با بیان این که اول شدن و یا نایب قهرمانی برای ما ملاک نبود تاکید کرد:به اعتقاد من تمام این اتفاقات با برنامه بوده و همین موضوع باعث ناراحتی مردم خونگرم بابل شد که بازهم می توانم بگویم شرمنده آنها هستم.

حسن زاده در پایان با اشاره به این که سال گذشته مسئولان فدارسیون کشتی برخورد مناسبی با تیم خونه به خونه نداشتند خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان در لیگ برتر امسال تیم داری نخواهیم کرد چراکه اعتقاد دارم عدالت در این رشته رعایت نمي شود./با
برچسب ها: کشتی ، باشگاهی ، لیگ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.