سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان /

دست يابي به دانش فني ساخت ستون متانايزر دستگاه آزمایش گازهاي محلول روغن هاي ترانسفورماتور در فولاد مبارکه

کارشناسان آزمايشگاه مرکزي فولاد مبارکه موفق به کسب دانش فني و ساخت ستون متانايزر دستگاه آزمایش گازهاي محلول روغن هاي ترانسفورماتور شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان حسن احمدي کارشناس آزمايشگاه مرکزي در اين خصوص گفت:‌ در پي از کار افتادن قسمت متانايزر دستگاه آزمایش گازهاي محلول در روغن هاي ترانسفورماتور و با توجه به محدوديت هاي تامين قطعه مورد نظر ،کارشناسان و کارکنان اين واحد به ساخت ستون مذکور با امکانات موجود درشرکت اقدام کردند که پس از طي مراحل نصب و انجام آزمایش های متعدد طي بيش از يک ماه گذشته طرح مذکور تأیید گرديد و نتايج حاصله نشان از موفقيت آميز بودن اين طرح دار.

حسن احمدی با بيان اينکه از اين پس تأمين ستون متانايزر براحتي در داخل شرکت انجام می شود ونياز به خريد آن نمي باشد، اضافه کرد: بوسيله دستگاه مذکور ميزان گازهاي محلول در روغن عايقي ترانسفورماتور اندازه‌گيري مي‌شود که از نتايج آن در تحليل و ارزيابي عملکرد واطمينان از سلامت ترانسفورماتورهاي شرکت استفاده ميگردد .

وي هزينه خريد قطعه مذکور و تامين آن از بازار را حدود 110 ميليون ريال خواند وگفت : با اين اقدام سالانه 220 ميليون ريال براي شرکت صرفه جويي در بر خواهد داشت./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.