سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قوام در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اسلام، تنها ديني که در مقابل هژموني امپرياليسم قد علم کرده است

يک کارشناس سياست خارجي گفت: اسلام تنها ديني است که در مقابل هژموني امپرياليسم قد علم کرده و با ايستادگي در برابر يک جانبه گرايي‌ها و تجاوزگري‌هاي آمريکا، معادلات جهاني را بر هم زده است.

مصطفي قوام در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران با اشاره  به ساخت فيلم موهن به ساحت مقدس پيامبرگرامي اسلام گفت:  ضربه مهلکي که  از سوي موج عظيم بيداري اسلامي به استکبار جهاني وارد شده شبکه هاي رسانه‌اي و تبليغاتي غرب را به اهانت به مقدسات اسلامي وا داشته تا از اين طريق به موج عظيم بيداري اسلامي ضربه وارد کنند.

وي تصريح کرد: پروژه آمريکايي- صهيونيستي اهانت به ساحت مقدس پيامبر اکرم (ص) توطئه  بروز اختلاف ميان جهان اسلام و اديان الهي را در هم شکست.

قوام افزود: گرايش روز افزون افکار عمومي در غرب به دين مبين اسلام شبکه عنکبوت رسانه‌اي استکبارجهاني را براي تحريف اسلام به تکاپو انداخته اما سردمداران اين پروژه ها بايد بدانند اين قبيل اقدامات بي شک نتيجه‌اي عکس به همراه خواهد داشت.

اين کارشناس سياست خارجي در پايان با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري مبني بر هراس استکبار جهاني از نفوذ و گسترش اسلام گفت: اسلام تنها ديني است که در مقابل هژموني امپرياليسم قد علم کرده  و با ايستادگي در برابر يک جانبه گرايي‌ها و تجاوزگري‌هاي آمريکا، معادلات جهاني را بر هم زده  و همين امر عاملي بر انتقام گيري جهان خواران غربي از مقدسات دين اسلام است.

انتهای پیام/
پ2

برچسب ها: تفرقه ، صهیونیستی ، اهانت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.