سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

راه اندازی سامانه نظارت الكترونیكی'سنا' در زنجان

سامانه نظارت الكترونیكی'سنا' به زودی در اداره كل دیوان محاسبات استان زنجان راه اندازی می شود.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مر کز زنجان مدیر كل سابق دیوان محاسبات زنجان با اشاره به ضرورت به روز شدن نظارت بر عملكرد مالی دستگاه های اجرایی گفت: راه اندازی سیستم های آن لاین نظارت موجب افزایش دقت،صحت و جامعیت در نظارت و حسابرسی شده و تسریع در رسیدگی به جرایم و سوجریانات مالی بودجه ای را به ارمغان می آورد.

اقتصاد افزود: باتوجه به اینكه اتخاذ تصمیمات سلیقه ای موجب تخلف از قوانین می شود در اداه كل دیوان محاسبات استان زنجان با رعایت قوانین و مقررات مالی از برخوردهای سلیقه ای با مسائل خودداری شده است.

مدیر كل سابق دیوان محاسبات استان زنجان اعتماد دو جانبه را از ملزومات اجرای دقیق وظایف دیوان محاسبات دانست و تصریح كرد: در استان زنجان تعامل دیوان محاسبات و مدیران و صاحبان ذیحساب آنان با یكدیگر مطلوب بوده و اعتماد دوجانبه وجود دارد.

وی با اشاره به افزایش تعداد گزارش ها ی دیوان محاسبات طی سال های اخیر بیان كرد: تعداد گزارشات این نهاد از 41مورد در سال 87 به 43 مورد در سال 88 و 120مورد در سال 89 افزایش یافته است .

اقتصاد با بیان اینكه اعتبارات مورد رسیدگی قرار گرفته شامل اعتبارات هزینه ای،تملك دارایی های سرمایه ای و اعتبارات اختصاصی و سایر منابع استان می باشد یادآور شد: افزایش اعتبارات سال 89نسبت به سال پیش از آن 15درصد و سال 90 نسبت به سال 89 حدود 20درصد می باشد./س

برچسب ها: سامانه ، نظارت ، زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.