سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک/

حضور تیم کایاک استان مرکزی در مسابقات قهرمانی کشور

رئیس هیئت قایقرانی و اسکی روی آب استان مرکزی از حضور تیم کایاک این استان در مسابقات قهرمانی کشور برای نخستین بار خبر داد.

زهره حسنخانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک اظهار داشت: مسابقات قهرمانی کایاک آبان ماه امسال برگزار خواهد شد که تیم استان مرکزی برای نخستین بار در این مسابقات حضور می‌یابد.

وی تصریح کرد: تیم کایاک استان از خرداد ماه امسال راه‌اندازی و فعالیت خود را آغاز کرده است که امید می‌رود با توجه به تمرینات خوبی که تیم پشت سر گذاشته بتواند درخشش خوبی در مسابقات قهرمانی کشور داشته باشد.

رئیس هیئت قایقرانی و اسکی روی آب استان مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود از حضور تیم قایقرانی در لیگ برتر کشور خبر داد و بیان داشت: مسابقات لیگ برتر قایقرانی طی روزهای ششم و هفتم مهر ماه در دریاچه آزادی تهران برگزار می‌شود.

حسنخانی افزود: این مسابقات در دو بخش خواهران و برادران برگزار می‌شود که تیم استان مرکزی در گروه اول این رقابت‌ها با تیم‌هایی چون بسیج و فریدون‌کنار هم‌گروه است.

وی با اشاره به اینکه هشت تیم در مسابقات لیگ برتر امسال شرکت دارند، خاطر نشان ساخت: تیم استان مرکزی در سال گذشته موفق به کسب رتبه ششم کشور شد که امید می‌رود امسال بتواند جز سه تیم برتر کشور باشد.

وی از فعالیت 60 نفر در رشته قایقرانی و اسکی روی آب در استان خبر داد./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.