سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/ مربی تیم ملی دو و میدانی جانبازان و معلولان :

مسئولان توجه بیشتری به ورزش جانبازان و معلولان کشور داشته باشند

مربی تیم ملی دو میدانی جانبازان و معلولان کشور گفت: امکانات سخت افزاری و نرم افزاری برای ورزشکاران دو و میدانی جانبازان و معلولان در حد بسیار پایینی قرار دارد.




به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، هرمزراد صادقی نیا در حاشیه برگزاری جشنواره فرهنگی- ورزشی ثامن الحجج(ع) در مشهد، افزود: با وجود آنکه ورزشکاران جانباز و معلول در بخش دو و میدانی در مسابقات مختلف جهانی برای کشور مدال کسب می کنند، اما از حمایت کم مسئولان برخوردارند.

وی با اشاره به افتخارآفرینی ورزشکاران معلول و جانباز دو و میدانی در مسابقات پارالمپیک 2012 لندن، عنوان کرد: در صورت حمایت های بیشتر مسئولان ورزات ورزش و جوانان موفقیت های این تیم در عرصه های مختلف جهانی بیشتر خواهد شد.

مربی تیم ملی دو و میدانی جانبازان و معلولان کشور اظهار کرد: پیش بینی می شود در مسابقات پارالمپیک 2016 برزیل، تیم ملی دو و میدانی جانبازان و معلولان مدال های بیشتری از مسابقات پاراالمپیک امسال کسب کند.

صادقی نیا، خراسان رضوی و به ویژه شهر مشهد را یکی از قطب های اصلی ورزش جانبازان و معلولان کشور به ویژه در زمینه دو و میدانی دانست و تصریح کرد: با این وجود زمین استانداردی برای تمرین جانبازان و معلولان در این ورزش در شهر مشهد و همچنین دیگر نقاط کشور وجود ندارد.

وی در مورد اهداف برگزاری جشنواره فرهنگی- ورزشی ثامن الحجج(ع) که در مشهد برگزار می شود، گفت: هدف اصلی برگزاری این جشنواره استعدادیابی برای انتخاب اعضای تیم ملی زیر 20 سال دو و میدانی جانبازان و معلولان کشور است.

مربی تیم ملی دو و میدانی جانبازان و معلولان کشور با بیان اینکه در این جشنواره ورزشکاران به لحاظ مهارتی و فیزیکی مورد ارزیابی قرار می گیرند، افزود: پس از انتخاب افراد برتر و برگزاری اردوهای مقدماتی، تیم ملی دو و میدانی جانبازان و معلولان زیر 20 سال کشور به مسابقات پارا آسیایی مالزی در آبان ماه سال 92 اعزام خواهند شد.  /س

 

برچسب ها: مسئولان ، توجه ، ورزش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.