سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

نصب واحدهای دامی پیش‌ساخته در مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی

فرمانده سپاه عاشورا گفت: از امروز واحدهای دامی پیش‌ساخته در مناطق زلزله‌زده نصب می‌شوند.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، پورجمشیدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران تاکید کرد: از امروز واحدهای دامی پیش‌ساخته که در کارگاه‌های مختلف زیرنظر سپاه تهیه شده‌اند برای نصب به مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی ارسال می‌شود.

فرمانده سپاه عاشورا افزود: با توجه به وجود سرما در مناطق زلزله‌زده و بروز مشکلات ناشی از حمله حیوانات درنده به احشام به خصوص در طول شب، تهیه سرپناه برای دام‌های موجود در منطقه ضرورت دارد.

وی با اشاره به تعهد سپاه و بسیج سازندگی در مورد ساخت واحدهای دامی برای مناطق زلزله‌زده گفت: ساخت بیش از 7 هزار واحد دامی در مناطق زلزله‌زده در تعهد سپاه و بسیج سازندگی است.

پورجمشیدیان اضافه کرد: از امروز همچنین 50 دستگاه ماشین‌آلات سنگین از سوی سپاه به مناطق زلزله‌زده ارسال می‌شود.

وی، انواع کفی، کامیون، تریلر، کمپرسی و ... از جمله ماشین‌آلات سنگین ارسالی به مناطق عنوان کرد و گفت: این خودروهای سنگین برای انجام امور حمل و نقل مصالح به مناطق اعزام می‌شوند.

فرمانده سپاه عاشورا، کمک به دولت در مورد بحث حمل و نقل مصالح به مناطق زلزله‌زده را از دیگر دغدغه‌های مجموعه تحت مدیریتی دانست.

وی گفت: با توجه به ضرورت ارسال انواع مصالح از جمله آهن‌آلات، شن، ماسه و ... برای تحقق اهداف ساخت و ساز برای آسیب‌دیدگان سپاه و بسیج برای همراهی و کمک به دولت و بنیاد مسکن در این رابطه نیز وارد عمل شده است/س

برچسب ها: نصب ، واحد ، زلزله زده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.