سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نعيمي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

غرب با جرقه‌اي كه براي بدنام كردن مسلمانان و اسلام زده خود را به آتش مي‌کشاند

يک کارشناس سياست خارجي گفت: انتشار فيلم موهن آمريکايي- صهيونيستي دل همه مسلمانان را به درد آورده اما همه بدانند خداوند خود حافظ اسلام و مسلمانان خواهد بود و دشمن با جرقه‌اي که براي بدنام كردن اسلام و مسلمانان زده، دامن خود را به آتش خواهد کشيد.

مصيب نعيمي در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران با اشاره به اقدام  اهانت آميز عيله پيامبر اسلام(ص) گفت: طرح توطئه اهانت به پيامبر عظيم الشأن اسلام فراتر از آن چيزي است که توسط غرب به عنوان آزادي بيان يا ترفند اسلام ستيزي مطرح باشد، بلکه نمايش اين فيلم گوياي توطئه‌اي گسترده عليه اسلام و مسلمانان است.
 
وي افزود: هدف اساسي فيلم ايجاد بدبيني نسبت به مسلمانان و واژگون جلوه دادن چهره واقعي اسلام بوده و راهي است براي تبرئه كردن جنايت‌هاي گسترده‌اي که آمريکا و رژيم غاصب صهيونيستي طي چند دهه اخير مرتکب شده‌اند.
 
اين کارشناس سياست خارجي تصريح کرد: خصوصيات و جايگاه والاي پيامبر اسلام(ص) در نزد مسلمانان و حتي همه آزادگان جهان باعث واکنش قاطع آنها شده و اهداف شومي که غرب از اين اقدام دنبال مي‌کرد را با شکست فوري مواجه کردند و تلاش‌هاي آنها را براي بازسازي چهره منفور خود در جهان اسلام ناکام گذاشتند.
 
وي ادامه داد: پيامبر اسلام پاک‌ترين و منزه‌ترين الگوي برتر بشريت و عالم خلقت است و اين اقدام ننگين غرب باعث نفرت و انزجار مردم از غرب و رژيم صهيونيستي شده است اما نتيجه کار آنها معکوس بوده و شکوفايي و اعتلاي بيشتر اسلام را موجب خواهد شد.
 
نعيمي در پايان خاطر نشان کرد: انتشار فيلم موهن آمريکايي- صهيونيستي دل هر مسلمان را به درد آورده اما آيه "انّا نزّلنا ذکر و انّا له لحافظون" بيانگر اين است که خداوند خود قرآن را نازل کرده و خود حافظ آن خواهد بود، بنابراين جرقه‌اي که دشمن براي بدنام كردن اسلام و مسلمانان زده، دامن خود را به آتش خواهد کشيد.
 
انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.