سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/ همایش ملی "مهر ایران؛

مرهم آذربایجان" فرصتی برای تامین نیازهای واقعی زلزله زدگان آذربایجان شرقی است

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی گفت: همایش ملی "مهر ایران مرهم آذربایجان" فرصتی برای تامین نیازهای واقعی زلزله زدگان آذربایجان شرقی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ، دشتی با بیان اینکه مردم و خیرین کشور همیشه در مقاطع بحرانی کمک های ارزشمندی داشته اند، اظهار کرد: باید با استفاده از ظرفیت های این عزیزان نیازهای اصلی مناطق زلزله زده که احداث مسکن و سرپناه است، تامین كرد.

وی ادامه داد: نباید با گذشت زمان، خدمات رسانی مردم و خیرین به آسیب دیدگان زلزله های اخیر در آذربایجان شرقی کمرنگ شود.

دشتی تاکید کرد: برنامه ریزی کارشناسی برای بازسازی این مناطق باید در دستور کار نهادهای مسوول در زمینه ساخت و سازها قرار گیرد.

وی با بیان اینکه برگزاری همایشی در سطح ملی برای استفاده از کمک های تمام خیرین کشور یکی از برنامه های خوب برای جمع آوری کمک های مردمی است، افزود: باید به نحو مطلوب از این فرصت به نفع مردم مناطق زلزله زده استان استفاده کرد.

دشتی افزود: باید تلاش شود نیازمندی های مناطق زلزله زده به صورت شفاف تبیین شود تا تمام کمک های اهدایی در این جشن به صورت هدفمند باشد.

وی گفت: باید موضوع ایجاد زیرساخت های قوی که پیش از وقوع زلزله در این مناطق وجود نداشت در دستور کار نهادهای بازسازی کننده منطقه قرار گیرد./س

برچسب ها: همایش ، آذربایجان ، فرصت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.