سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نعیم سعداوی:

خداحافظی کریمی برای ما دردی را دوا نمی کند

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص خداحافظی کریمی کمک داور بازی تیم فولاد مقابل ذوب آهن گفت: معذرت خواهی و خداحافظی این کمک داور دردی را از تیم ما دوا نمی کند.

نعیم سعداوی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: ما از کریمی کمک داور بازی مان با ذوب آهن از قبل ذهنیت بدی داشتیم زیرا وی در بازی با تراکتورسازی هم یک گل آفساید شده حریف را نگرفت و دردسرهایی برای تیم ما به وجود آورد.

سعداوی در ادامه اظهار داشت: مجموعه باشگاه فولاد خوزستان به خاطر داشتن رفتار حرفه ای به نحوه قضاوت تیم داوری در زمین مسابقه هیچ وقت اعتراض نمی کند اما سه امتیاز بازی با ذوب آهن مال ما بود که تیم داوری با اشتباهاتش مانع برد کا شدند.

وی درباره شایعه برکناری اش از تیم فولاد خوزستان گفت: خوشبختانه روابط خوبی بین من و فرکی است و حرف و حدیثی بین ما وجود ندارد به طور کلی این شایعه را تکذیب می کنم.

مربی فولاد خوزستان بیان داشت: واضح و روشن است که داوران بازی دیروز اجحاف کردند و این حق طبیعی باشگاه فولاد خوزستان است که نسبت به این ناوری اعتراض کنند.

وی درباره انتقادات کارشناسی از عملکرد تیم ملی بیان داشت متأسفانه کار شناسایی در رسانه ملی به اظهار نظر و انتقاد درباره تیم ملی پرداختند که خودشان در تیم باشگاهی عملکرد موفقی نداشتند آنها با این اظهارات می خواهند که خودشان را مطرح کنند.

سعداوی بیان داشت: در حال حاضر به جای انتقاد از تیم ملی باید همه ما دست در دست هم بدهیم تا تیم ملی از شرایط بحرانی خارج شود.

وی درباره کریم رسانه ها از سوی ملی پوشان گفت: ملی پوشان از طریق رسانه ها مطرح شدند و بهتر است مسئولان فوتبال جلسه ای ما بین ما بازیکنان ملی پوش و رسانه ها بگذارند و اختلافات بین آنها را برطرف کنند تحریم کردن رسانه ها دردی را دوا نمی کند وی در خصوص پائین بودن کیفیت لیگ برتر بیان داشت: بازیکنان ما از دل همین لیگ برتر مطرح شده اند به طور طبیعی هر لیگی فراز و نشیب دارد اگر مسئولان فوتبال برنامه ریزی مناسبی داشته باشند به طور حتم لیگ هم برطرف می شود./ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.