سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بيانيه سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور

حاميان هتاکي به پيامبر(ص) با تبري جستن خود را از خشم انقلابی مسلمانان ايمن سازند

سازمان بسيج اساتيد کشور ضمن محکوميت اقدام اخير صهيونيست‌ها در انتشار فيلم اهانت‌آميز به ساحت مقدس پيامبر اکرم(ص) بيانيه‌اي را منتشر کردند.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور در محکومیت فیلم توهین‌آمیز آمریکایی، صهیونیستی به ساحت قدس نبوی(ص) بيانيه‌اي را صادر کرد.

متن بيانيه بدين شرح است:

بسم الله القاصم الجبارین

بار دگر دست آلوده و جنایتکار صهیونیسم بین‌الملل و نژاد پرستان مغرب زمین از آستین مزدوری شیطانی درآمد تا با تولید و انتشار فیلمی سراسر اهانت‌آمیز، ساحت قطب عالم هستی، حضرت ختمی مرتبت(صلی الله علیه و آله وسلم) را هدف عملیات ترور فرهنگی خود قرار دهد. نژادپرستان کوته بین از آنجایی‌ که در طول چند دهه اخیر و به خصوص پس از متوقف شدن در مقابل جریان توفنده و خروشنده انقلاب اسلامی علی‌رغم هزینه‌های هنگفت مادی برای ایجاد تشتت و اختلاف و فساد در میان امت اسلامی با ناکامی‌های متعددی مواجه شده‌اند، برای جبران بخشی از شکست‌های خود در صحنه عمل تحرکات مسموم و پلید خود را بر ساحت قدس نبوی متمرکز کرده‌اند. آنان در حیرت و وحشتند که بار دگر و این بار در هزاره سوم میلادی دین مبین و آزادی بخش نبی مکرم اسلام در سراسر گیتی قلب‌ها را به تپش وا داشته و آن‌ها را به بیداری در مقابل طاغوتیان و فرعونیان مدرن و پس مدرن فرا خوانده است.

بدون تردید سلمان رشدی مرتد نویسنده آیات شیطانی، کاریکاتوریست دانمارکی، کشیش هتاک آمریکایی و اخیرا نیز سام باسیل فیلم ساز عقده‌ای آمریکایی، صهیونیستی مزدوران و جیره خوارانی هستند که هر یک سکانسی از فیلم و نمایشنامه اسلام ستیزی و ترور فرهنگی عالم قدس انسانیت را به مرحله اجرا گذاشته‌اند. اگر مجامع سیاسی، فرهنگی و حقوقی ملل جهان و حاکمان دولت‌ها و بخصوص دولت‌های غربی مدعی حقوق و ارزش‌های انسانی در سکانس‌های قبلی این فیلم ضد انسانی به اقدام قابل توجهی مبادرت می‌ورزیدند. امروز بار دیگر یک نژاد پرست مزدور، در پرده‌ای دیگر از نمایشنامه اسلام ستیزی غرب ارزش‌ها و مقدسات نه تنها یک میلیارد و دویست میلیون مسلمان، بلکه ارزش‌های فرهنگی و حیات معنوی و سیاسی جمیع بشریت را مورد هتاکی قرار نمی‌داد. بدون شک در ورای این نمایشنامه ضد بشری، صهیونیسم بین‌الملل و سیاستمداران نژادپرست و افراطی غرب قرار دارند که بیش از هرزمان دیگر نگران عالم گیر شدن آموزه‌های تابناک و نورانی حضرت ختمی مرتبت هستند. آنان در حیات ظلمانی و باتلاقی خود ترور فرهنگی «نور» را طراحی و در دستور کار قرار داده‌اند تا شاید با اهانت به آن مرد الهی عقده گشایی کنند و بربخشی از ناکامی‌های خود در حوزه نظری و عملیاتی سرپوش گذارند.

اینک که امواج « بیداری اسلامی» با تبعیت از انقلاب اسلامی ایران و مقاومت ستودنی آن در مقابل غرب و شرق، کل جهان اسلام و به‌خصوص منطقه اسلامی آسیای غربی و شمال آفریقا را درنوردیده و برخی از طاغوتیان و سرسپره‌های اهریمنان را در خاک مذلت نشانده است، شغالان نژاد پرست بیش از هر زمان دیگر خود را در محاصره بیداری مسلمین می‌بینند. آنان می‌دانند که با گسترش امواج بیداری اسلامی، جهان مسیحیت و عالم مستضعفین نیز که بیش از چهار قرن است توسط عده قلیلی به بردگی کشیده شده‌اند بیدار می‌شوند و این انسان‌های آزادی‌خواه با گرفتن پیام آزادی از مکتب حیات بخش اسلام، دیگر اجازه غارت و چپاول و دیکتاتوری را به آن‌ها نخواهند داد.

بدون تردید در عالم بیداری انسان‌ها، نژاد پرستان منفعت بنیاد و مادی‌گرای شیطان صفت، هستی خود را در مخاطره می‌بینند لذا برای حفظ حیات شب پره‌ای خود به تلاش‌های مزورانه و مذبوحانه حتی اقدام به ترور «نور» مبادرت می ورزند و چه ظلمت حیاتی دارند ابوجهل‌ها، نمرودیان و صدامیانی که نور خدا را بر نمی‌تابند.

خانواده بزرگ اساتید بسیجی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور همگام و همراه با هموطنان فهیم، بصیر و هوشمند و دیگر مسلمانان جهان بیدار اسلام و بخصوص دانشگاهیان و فرهیختگان این کشو‌ها و دیگر ملل آزادی‌خواه جهان بشریت اقدام نژادپرستان مغرب زمین در تولید و پخش فیلم سراسر اهانت‌آمیز به ساحت قدس حضرت نبی مکرم و معززاسلام را به شدت محکوم کرده و از اساتید و دانشمندان آزادی‌خواه کشورهای مغرب زمین می‌خواهد طراحان، عاملان و حامیان این سناریوی شیطانی که سرمایه بس سترگ معنوی جهان حیات بشریت را هدف عملیات ترور فرهنگی و اقدامات وهن آمیز خود قرار داده‌اند محکوم نمایند و با بیان و قلم و حضور ارزشمندانه خود در صحنه تحولات سازنده حیات بشری اجازه ندهند تا نژاد پرستان اهریمنی، ارزش‌های فرهنگی عالم انسانیت را آماج هتک حرمت و تیرهای مسموم و آلوده خود قرار دهند.

از سازمان‌ها و نهادهای بین‌المللی مخصوصا سازمان ملل متحد و سازمان کنفرانس اسلامی و جنبش عدم تعهد و دیگر مجامع سیاسی، فرهنگی و حقوقی تأتیر گذار در تحولات فرهنگی و سیاسی جهانی می‌خواهیم تا با محکوم کردن این اقدام شوم و کریه مزدوران آمریکایی – صهیونیستی، تصمیمی قاطع و عملیاتی برای جلوگیری از تکرار هتک حرمت به ارزش‌های انسانی شوند. از آن‌ها می‌خواهیم تا طراحان، کارگردانان، عاملان و حامیان مالی و سیاسی این نمایشنامه شیطانی را تحت تعقیب شدید حقوقی بین‌المللی قرار دهند تا دیگر کسی جرأت نکند به سرمایه‌های ارزشمند بشریت اهانت نماید.

از دستگاه سیاست خارجی کشور می‌خواهیم با دیپلماسی فعال و در تعامل سازنده و انقلابی با دیگر کشورهای اسلامی و کشورهای عضو جنبش عدم تعهد تصمیاتی اساسی، روشن و قاطع برای برخورد با طراحان، و کارگردانان و حامیان این اقدام ضد بشری اتخاذ نمایند. تنبیه سیاسی و تحریم اقتصادی دولت‌های که در نمایشنامه پلید اهانت به ساحت قدس نبوی(ص) نقش داشته‌اند کمترین خواسته‌ای است که انتظار می‌رود در دستور کار دستگاه سیاست خارجی کشورهای اسلامی قرار گیرد.

صهیونیسم بین‌الملل و دولت‌های غربی که به صورت پیدا و پنهان و مستقیم وغیرمسقیم در جنایت ضد فرهنگی اهانت به حضرت ختمی مرتبت (ص) نقش داشته‌اند بدانند که پاسخ مسلمانان جهان به اقدامات شیطانی آن‌ها که ارزش‌های فرهنگی مسلمانان را هدف قرار می‌دهند کوبنده وهولناک خواهد بود.

به آن دسته از کشورهای غربی که در جنایت ضد انسانی اهانت به ساحت قدس عالم بشریت(ص) متهم هستند توصیه می‌شود تا دیر نشده با محکوم کردن آن جنایت و تبری جستن از طراحان و عاملان و حامیان آن، خود را از پیامدهای خشم انقلابی و کوبنده میلیون‌ها مسلمان آزاده و رهرو جان برکف نبی مکرم اسلام(ص) ایمن سازند.

به امید پیروزی نور بر ظلمت

و حق بر باطل

سازمان بسیج اساتید

دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور

انتهاي پيام/

برچسب ها: اساتید ، بیانیه ، پیامبر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.