سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/ رئیس سازمان ثبت احوال کشور؛

کلیه اسناد هویتی مناطق زلزله زده در کمترین زمان در پایگاه های ثبت احوال صادر می شود

رئیس سازمان ثبت احوال کشور در بازدید از مناطق زلزله زده از آمادگی کامل ادارات ثبت احوال برای صدور اسناد هویتی به اهالی شهرها و روستاهای زلزله زده خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ، محمد ناظمی اردکانی گفت: با توجه به تجربه سازمان ثبت احوال کشور در زلزله های گذشته این سازمان تمامی تمهیدات خود را برای ارائه خدمات به زلزله زدگان فراهم کرده و اگر شناسنامه و سایر اسناد هویتی مربوط به ثبت احوال هر یک از اهالی مناطق روستایی و شهری که در زلزله اخیر آسیب دیده و یا مفقود شده باشد اسناد جدید هویتی صادر می شود.

وی، گفت: با تدابیر انجام شده در پایگاه مرکزی جمعیتی کشور و سرشماری سال گذشته کلیه موارد لازم برای صدور سند جدید پیش بینی شده و دراین خصوص در ارائه خدمات به مناطق زلزله زده هیچ مشکلی نداریم.

وی،کارهای انجام شده در مناطق زلزله زده را اعم از اسکان موقت، کمک رسانی و ارائه خدمات قابل توجه عنوان کرد و افزود: کارهای بسیار شایسته ای در منطقه برای مردم حادثه دیده از سوی دولت و مردم صورت گرفته و سازمان ثبت احوال نیز در حوزه فعالیت خود و همچنین تسهیلات و تمهیدات لازم به کارکنان خود در مناطق زلزله زده که آسیب مادی و معنوی دیده اند پیش بینی کرده است./س

برچسب ها: اسناد ، مناطق ، زلزله
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.