سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشكلي از لحاظ تامين پهناي باند وجود ندارد

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوري گفت:شركت ارتباطات زير ساخت آمادگي خود را براي پاسخ به تمام درخواست هاي پهناي باند اعلام نموده و در حال حاضر مشكلي از لحاظ تامين پهناي باند وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ مسئولان وزارت ارتباطات و شركت زير ساخت از افزايش پهناي باند در كشور سخن مي گويند و اينكه تا پايان برنامه پنجم توسعه نيز اين پهنا به 2 ترا بايت خواهد رسيد.

اين در حالي است كه شركت هاي ارائه دهنده سرويس اينترنت پر  سرعت از كمبود پهناي باند براي ارائه خدمات بهتر و جلوگيري از افت كيفيت به كاربران گله مند هستند و يا فروش خدمات به كاربران جديد را متوقف نموده اند.

مهندس رضواني، معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظيم مقررات در اين باره به خبرنگار فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به وضعيت موجود، شركت ارتباطات زير ساخت آمادگي خود را براي پاسخ به تمام درخواست هاي پهناي باند اعلام نموده است.

وي افزود: در صورت درخواست پهناي باند از سوي شركت هاي متقاضي شركت ارتباطات زير ساخت پهناي باند درخواستي را به اپراتور تحويل مي نمايد و در حال حاضر نيز مشكلي از نظر تامين پهناي باند وجود ندارد.

وي در پاسخ به اين سوال كه كاربران در صورت ناراضي بودن از خدمات اپراتورها بايد چه اقداماتي انجام دهند خاطر نشان كرد: كاربران ابتدا بايد شكايت خود را براي رسيدگي به اپراتور مربوطه ارائه نمايند و در صورت عدم دريافت پاسخ مناسب به سايت سازمان تنظيم مقررات به نشاني www.cra.ir مراجعه و طرح شكايت كنند و پس از دريافت كد رهگيري از واحد رسيدگي به شكايات سازمان پيگيري هاي لازم را انجام دهند./ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.