سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد /

شكار غیرمجاز و زنده گیری، تخلفات زیست محیطی استان چهارمحال و بختیاری

مدیركل حفاظت محیط زیست استان چهارمحال و بختیاری گفت: شكار غیرمجاز و زنده گیری، بیشترین تخلفات زیست محیطی طی هفته گذشته در این استان است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

سعید یوسف پور افزود: در این مدت، شش عنوان تخلف زیست محیطی گزارش شد كه از متخلفان و شكارچیان این پرونده ها، 14 قبضه اسلحه كشف و ضبط شد.

وی گفت: همچنین در این مدت، مأموران یگان حفاظت محیط زیست استان چهارمحال و بختیاری در شهرستان فارسان، یك مورد تخلف زنده گیری پرندگان را از یك متخلف، شناسایی كردند كه از این متهم، هفت قطعه سهره طلایی، به همراه ادوات مخصوص شكار، كشف و ضبط شد.

یوسف پور افزود: در این شهرستان، یك گروه شكارچی غیرمجاز نيز در حال شكار دستگیر شدند كه از این متخلفان هم سه قبضه سلاح و دو قطعه كبك وحشی كشف و ضبط شد.

مدیركل حفاظت محیط زیست استان چهارمحال و بختیاری، با بيان اينكه در شهرستان بروجن نیز دو مورد تخلف گزارش شد، گفت: در بازرسی مأموران، هفت قبضه اسلحه، ضبط و تحویل مقامات قضایی شهرستان بروجن شد.

یوسف پور گفت: در هفته گذشته، یك گروه متخلف نیز به همراه دو قبضه اسلحه و پنج قطعه كبك، در شهرستان كیار دستگیر شد و مأموران یگان حفاظت شهرستان لردگان، یك مورد تخلف شكار غیرمجاز را گزارش كردند كه در این بازرسی، دو قبضه اسلحه و چهار قطعه كبك وحشی نیز از متخلفان ضبط گردید. /س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.