سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از 16 تعاوني برتر استان تهران تقدير شد

در هفتمين جشنواره تعاون‌هاي برتر استان تهران از بين 184 تعاوني، 16 تعاوني برتر انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، لطفي‌نژاد مدير كل اداره تعاون كار و رفاه اجتماعي استان تهران در هفتمين همايش جشنواره تعاوني‌هاي برتر گفت: تعاون انديشه فقرزدايي و  عدالت‌گستر است و بايد بدنبال فرهنگ‌سازي براي انديشه تعاون در بين مردم باشيم.

وي ادامه داد: برپايي اين همايش، پيام تعاون‌گران استان تهران به كساني است كه مي‌خواهند با سرمايه‌هاي اندك خود كارهاي اقتصادي انجام دهند.

وي ادامه داد: تعاوني يك تشكل اقتصادي استكبارستيزي در همه ابعاد ملي كشور است.

لطفي‌نژاد تصريح كرد: بايد نگرش مردم را به تعاوني‌ها با افزايش باور و اعتماد تغيير دهيم زيرا تعاوني يك تشكل‌ قانونمند، هدفمند و  عدالت‌گستر است.

وي افزود: با توجه به اجراي برنامه پنجم توسعه بايد مهم تعاوني در اقتصاد ملي تا پايان برنامه پنجم به 25 درصد برسد.

مديركل اداره تعاون كار و رفاه اجتماعي استان تهران افزود: 10درصد اقتصاد ملي در بخش تعاون است و تا پايان برنامه پنجم بايد 15 درصد اقتصاد تعاوني را افزايش دهيم.

وي تصريح كرد:‌در استان تهران 8.8 درصد كل تعاوني‌هاي كشور در استان تهران فعاليت مي‌كنند و 9.2 درصد اشتغال تعاوني‌هاي كشور در استان تهران است.

وي ادامه داد: بايد با برنامه‌ريزي خرد،‌سرمايه‌ها را به سمت تتشكل‌ها سوق دهيم و با رفع مشكلات تعاوني‌ها زمينه‌، رونق و گسترش تعاون را فراهم كنيم.

لطفي‌نژاد اضافه كرد:‌بايد در توليد كالا و خدمات نظارت كنيم و با ورود فناوري‌هاي نوين به تعاوني‌ها كالاهاي خوب و با كيفيتي را به بازار عرضه كنيم.

وي ادامه داد:‌پيش‌نويس قانون تعاون در مجلس، بهترين فرصت براي پويايي بخش تعاون است.

لطفي‌نژاد با بيان اينكه 15 هزار و 600 تعاون در استان تهران وجود دارد خاطرنشان كرد: از 184 تعاوني، 16 تعاوني برتر انتخاب شدند./س

 

برچسب ها: لطفینژاد ، رفاه ، اجتماعی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.