سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

محکومیت ساخت فیلم موهن آمریکایی صهیونیستی علیه پیامبر عظیم الشان اسلام

دانشجویان، پزشکان، پرستاران و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی قم در بیانیه ای ساخت فیلم ضد اسلامی آمریکایی صهیونیستی و اهانت به پیامبر گرامی اسلام را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، متن کامل این بیانیه به این شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

یریدون لیطفئوا نور الله بافواههم و الله متم نوره و لو کره الکافرون

می خواهند نور خدارا با دهان های خویش خاموش کنند و خدا کامل کننده نور خویش است اگرچه کافران را ناخوش آید. سوره مبارکه صف ، آیه شریفه8

صيهونيست جهاني كه حيات ننگينش با احياي مجدد تمدن عظيم اسلامي به رهبري بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني (ره) متزلزل شد،براي فرار از نابودي دگر بار سعي درخاموش كردن احساسات ديني و كوچك كردن مقدسات اسلامي در چشم نسلهاي جوان در دنياي اسلام را دارد.

اینک كه پيرو اهداف شيطاني صيهونيست،كارگرداني دست نشانده باهويت آمريكايي – صهيونيستي و با حمايت هاي مادي و معنوي شيطان بزرگ و رژيم شوم صهيونيست اقدام به ساخت فيلم موهن عليه پيامبر رحمت (ص) كرده است گواهي ديگر بر دروغين بودن شعار تكراري حقوق بشر و احترام به اديان و تمدن ها توسط آن ها بر همگان آشكار شد.

پشت صحنه این حرکت شرارت بار، سیاست های خصمانه صهیونیسم و آمریکا و دیگر سران استکبار جهانی است که به خیال باطل خود می خواهند مقدسات اسلامی را از جایگاه رفیع خود فرو افکنده و احساسات دینی مسلمانان را خاموش کنند.

و امروز دشمنان باید بدانند که با تحریر کلمات موهن در کتابی شیطانی و یا اهانت به کتاب آسمانی ما قرآن و یا با تنظیم اهنگ و ساخت فیلم های موهن در جریحه دار کردن روح مسلمانان مخصوصا شیعیان دیگر نخواهند توانست در دل آنان ذره ای شک وتردید ایجاد نمایند؛ بلکه هر بار با اینچنین اقداماتی مسلمین استوار تر و خروشان تر از قبل بر سر شیاطین روزگار خواهند تاخت و در اراده خود استوار تر از پیش در پایبندی به مقدسات و دفاع از آنها خواهند بود.

کارکنان، اساتید ، اعضای هیات علمی و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم نیز همراه با سایر اقشار جامعه ضمن محکوم کردن این اقدام موهن و توهین آمیز،خواستار اعمال اشد مجازات توسط مجامع حامی حقوق بشر برای عاملان این عمل کثیف و ننگین شده و اعلام می دارند که هر گونه بی حرمتی نسبت به مقدسات جامعه مسلمانان را برنتافته و در پیروی از امام و مقتدای خویش حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) تا براندازی نظام اسکتبار و ظلم در جهان از هیچ اقدامی کوتاهی نخواهند کرد./س

برچسب ها: قم ، محکومیت ، فیلم موهن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.