سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آرين‌منش در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح كرد

نظارت دقيق شوراي نگهبان تنها راه جلوگيري سوءاستفاده برخي کانديداها

عضو شوراي مرکزي حزب موتلفه اسلامي گفت:ممکن است در آستانه انتخابات از سوي برخي کانديداها سوء‌استفاده‌هايي هم انجام شود و در مقايسه با افرادي که امکانات دولتي را در اختيار ندارند نوعي نابرابري هم ايجاد شود اما در حال حاضر تنها راه ممکن اعمال نظارت دقيق شوراي نگهبان است.

محمدجواد آرين‌منش در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره قانون انتخابات مبني بر اينکه کانديداهاي رياست‌جمهوري نيازي به انصراف از پست و مقام خود دارند يا خير، اظهار داشت: اگر در اين زمينه مشکلي وجود دارد متوجه مجري انتخابات نيست بلکه مريوط به ايراداتي است که در قانون انتخابات وجود دارد.

اين عضو شوراي مرکزي حزب موتلفه اسلامي ادامه داد: در حال حاضر که بحث اصلاح قانون انتخابات در مجلس مطرح است و بايد رفع اين نواقص هم مورد توجه نمايندگان قرار بگيرد.

وي تصريح کرد: افرادي که قصد کانديداتوري در انتخابات مجلس شوراي اسلامي را دارند بايد از مقام خود استعفا دهند اما در انتخابات رياست‌جمهوري چنين مساله‌اي براي رئيس‌جمهور امکان‌پذير نيست.

آرين‌منش تاکيد کرد: اگر شخص رئيس‌جمهور را از استعفا دادن مستثني كنيم، نوعي تبعيض ايجاد مي‌شود.

عضو شوراي مرکزي حزب موتلفه اسلامي درباره احتمال سوء‌استفاده برخي کانديداها از پست و مقام خود، خاطر نشان کرد: ممکن است از سوي برخي کانديداها هم سوء‌استفاده‌هايي صورت گيرد و در مقايسه با افرادي که امکانات دولتي را در اختيار ندارند نوعي نابرابري ايجاد شود اما در حال حاضر تنها راه ممکن اعمال نظارت دقيق شوراي نگهبان براي عدم سوءاستفاده از بيت‌المال توسط کانديداهاي رياست‌جمهوري است.

"انتهاي پيام"/پ3

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.