سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هیاتهای استانها استعدادهای خود را به کادر فنی تیم زیر 23 سال معرفی کنند

سرمربی تیم ملی کاراته زیر 23 سال گفت: هدف اصلی از تشکیل این تیم، کشف و پرورش استعدادها است و هیات های استانی و مربیان سازنده با معرفی کاراته کاهای مستعد می توانند در این امر با فدراسیون مشارکت نمایند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ مسعود رهنما، سرمربی تیم ملی کاراته زیر 23 سال گفت: هدف اصلی از تشکیل این تیم، کشف و پرورش استعدادها است و هیات های استانی و مربیان سازنده با معرفی کاراته کاهای مستعد می توانند در این امر با فدراسیون کاراته مشارکت نمایند.

وي ادامه داد: یک حلقه مفقوده بین رده سنی جوانان، امید و تیم بزرگسالان وجود داشت که فدراسیون با تشکیل تیم ملی زیر 23 سال این خلاء را از بین برد.

وی افزود: به نظر من اصلی ترین شاخص ورود به تیم ملی، مسابقات قهرمانی کشور است اما استانها می توانند کاراته کاهایی که فیزیک بدنی مناسب و نیز توانایی فنی بالایی دارند را به تیم ملی معرفی کنند، کادر فنی هم با در نظر گرفتن شاخصه ها و فاکتورهای لازم، افراد را گزینش و به عضویت تیم در می آورند.

رهنما گفت: اگر چه قرار بود در ابتدا 63 نفر به اردو فراخوانده شوند، اما مشارکت هیاتها سبب شد برای تشکیل تیم زیر 23 سال نزدیک به150 کاراته کا در مرحله نخست به اردو بیایند که بر اساس تست های آمادگی جسمانی، فنی و فیزیک بدنی، در نهایت 35 نفر در اردو باقی ماندند.

وی در خصوص اینکه آیا به جمع اردونشین ها نفراتی اضافه خواهند شد یا نه، اظهار داشت: درب ورود تیم ملی برای هر کاراته کایی که مدعی پوشیدن پیراهن تیم ملی است باز خواهد بود، از همین رو تعداد نفرات در تیم شناور است و حداقل 30و حداکثر 50 بازیکن برای هر مرحله اردو در نظر گرفته شده است.

سرمربی تیم زیر 23 سال گفت: اردونشیان تیم ملی از 15 استان هستند که فدراسیون در نظر دارد به تعداد کل استانها این نفرات پراکنده شوند و با تقویت و آموزش بهتر، حضور نفرات در اردو از انحصار چند استان خارج شده و فراگیر تر شود.

وی گفت: قرار است در مسابقات کاپ آسیایی قزاقستان که سال آینده برگزار خواهد شد با ترکیبی کامل در هر 6 وزن شرکت کنیم./آق
برچسب ها: کاراته ، تیم ملی ، رهنما
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.