سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

خرید بیش از 4 هزار تن برنج پرمحصول از کشاورزان مازندرانی

معاون بازرگانی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 کشور گفت: از 16 خرداد امسال تا کنون 4 هزار و 100 تن برنج پرمحصول از کشاورزان مازندرانی خریداری شد .

ریاحی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران افزود : از این مقدار ، یک هزار تن توط مراکز این شرکت و بقیه نیز توسط شالیکوبی داران استان خریداری شده است .

وی تصریح کرد: تاکنون حدود 49 میلیارد ریال بابت خرید برنج پرمحصول به شالیکاران مازندرانی پرداخت شده است و پیگیری برای پرداخت بقیه وجه این محصول به کشاورزان استان ادامه دارد .
معاون بازرگانی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 کشور گفت: شالیکاران مازندرانی با توجه به بالاتر بودن قیمت این محصول در بازار ، تمایل چندانی به تحویل برنج پرمحصول به مراکز خرید این شرکت و یا شالیکوبی داران طرف قرارداد ، ندارند .

ریاحی افزود : حدود 30 شالیکوبی در مناطق مختلف استان مازندران در کنار مراکز خرید شرکت غله و خدمات بازرگانی استان ، مبادرت به خرید برنج پرمحصول می کنند.

به گفته وی 6 مرکز خرید تضمینی برنج پرمحصول در شهرهای بابل ، فریدونکنار ، آمل و نکا مستقر هستند و اقدام به خرید برنج پرمحصول کردند .

معاون بازرگانی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 کشور به قیمت خرید انواع برنج اشاره کرد و گفت : قیمت پایه برای گروه اول برنج شامل فجر،شیرودی و خزر با ده درصد شکستگی 17 هزار و 200 ریال و برای گروه سوم شامل ندا و نعمت با ده درصد شکستگی 12 هزار و 800 ریال تعیین شده است ./س

برچسب ها: خریداری ، برنج ، کشاورزان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.