سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/ نماینده زنجان و طارم در مجلس؛

عدم تاثیر تعطیلی سفارت ایران در كانادا بر گسترش روابط سیاسی و اقتصادی با كشورهای دیگر

تعطیلی سفارت ایران در كانادا، تاثیری بر گسترش روابط سیاسی و اقتصادی نظام اسلامی با سایر كشورهای جهان نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان، نماینده زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، كانادا را جیره خوار انگلستان دانست و گفت: این كشور در خیانت و دشمنی علیه ایران سرآمد تمامی كشورهای استكباری است.

اسماعیلی تمامی این اقدامات را تلاشی برای خاموش كردن آتش خشم آمریكایی و صهیونیست ها از برگزاری اجلاس جنبش عدم تعهد در تهران دانست و افزود: استكبار و صهیونیسم جهانی تلاش بسیاری برای برگزار نشدن این اجلاس در تهران و پس از نهایی شدن مكان آن برای عدم حضور سران كشورها كردند.

عضو كمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی،با بیان اینكه دشمنان نظام اسلامی با هر وسیله ممكن در تلاش بودند تا اجلاس تهران با چنین شكوهی برگزار نشود، تصریح کرد: با وجود تمام تلاش استكبار جهانی، شانزدهمین اجلاس سران كشورهای عضو جنبش عدم تهران، با عظمت وصف ناپذیری در تهران برگزار شد و به اتمام رسید و همین موضوع خشم آنان را بیش از پیش شعله ور كرد.

عضو شورای امنیت ملی، در ادامه با تاكید بر اینكه نظام اسلامی می توانست اقدامی متقابل در برابر كانادا انجام دهد، گفت: با توجه به حضور تعداد زیادی از هموطنان در این كشور، اقدامات و برنامه ریزی هایی در دستور كار قرار گرفت كه كمترین آسیب و خسارت به ایرانیان مقیم كانادا وارد شود.

اسماعیلی این اتفاق را اقدامی جدید علیه نظام اسلامی ندانست و خاطر نشان کرد: طی 33 سال گذشته برخی از كشورهای اروپایی به صورت یكطرفه دست به چنین اقدامی زده اند كه پس از گذشت مدت زمان كوتاهی به نتایج منفی و تبعات گسترده آن پی برده و پشیمان شده اند./س
برچسب ها: تاثیر ، سفارت ، ایران ، کانادا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.