سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

افزایش هزینه حامل‌های انرژی تولید را از پیشرفت باز می‌دارد

در حالی که بیشتر از هر زمان دیگر به تولیدات داخلی نیازمندیم، متاسفانه افزایش هزینه حامل‌های انرژی تولید را از پیشرفت باز می‌دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان عضو شورای مرکزی خانه کشاورزی استان زنجان گفت: متاسفانه با وجود نیاز مبرم به تولیدات داخلی ، شاهد آن هستیم که تورم حادث شده در خدمات دولتی هم تاثیر گذاشته، تا جایی که احساس می‌شود همه تنها به منافع حال خود می‌اندیشند و هیچ کس نگران آینده تولید کشور نیست.

صبحی با بیان این مطلب افزود: قیمت محصولات به نسبت هزینه‌های جاری بسیار پایین است و جالب اینکه بخش اعظمی از این هزینه‌ها را خدمات دولتی چون گاز و برق تشکیل می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه آزادسازی واردات به منظور کنترل بازار در شرایطی که سال 91 سال "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" نام‌گذاری شده است، قابل تأمل است،تصریح کرد: متاسفانه دولت تنها راهکار پیش روی خود را واردات می‌داند. وارداتی که هر چند ممکن است تا اندازه‌ای از افزایش قیمت‌ها جلوگیری کند،اما در بلندمدت می‌تواند به تهدیدی جدی برای تولید ملی تبدیل شود.

این عضو شورای مرکزی خانه کشاورزی خاطرنشان کرد: روند واردات کالا به کشور در سال‌های اخیر به ویژه با افزایش درآمدهای نفتی، افزایش یافته و واردات بی‌رویه بسیاری از تولیدکنندگان را ورشکسته و هر روز برنگرانی‌های آنان می‌افزاید./س
برچسب ها: افزایش ، هزینه ، تولید ، پیشرفت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.