سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خسارات سنگين به تروريست هاي سوريه در حمص، دمشق و حلب

نيروهاي ارتش سوريه در درگيري با تروريست ها در ريف حمص خسارات سنگيني به آنها وارد کردند و مقادير زيادي سلاح و مهمات از آنها به دست آوردند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  شبکه تلويزيوني العالم ،گروهي از نيروهاي ارتش سوريه با اجراي عمليات ويژه عليه تعدادي از تروريست هاي مستقر در منطقه الرستن در حمص خسارات سنگيني به آنها وارد کردند و شمار زيادي از آنها را به قتل رساندند و زخمي کردند.
نيروهاي ارتش سوريه همچنين تعداد زيادي از تروريست ها را در منطقه الحوله در ريف حمص به قتل رساندند و مقادير زيادي سلاح و مهمات آنها را مصادره کردند. منابع اعلام کردند در اين عمليات مقادير زيادي انواع سلاح و مهمات از جمله سي و پنج بمب دستي به همراه چاشني و چهارصد فشنگ تيربار کشف و ضبط شد.
نيروهاي امنيتي سوريه همچنين در مسير تروريست ها که در منطقه الحوله در ريف حمص اقدام به ايجاد رعب و وحشت در ميان مردم مي کردند و راه ها را مي بستند کمين کردند و خساراتي به آنها وارد آوردند.
به گفته منابع نيروهاي ارتش سوريه عملياتي عليه يک گروه تروريستي در ريف حمص اجرا کردند و ضمن انهدام تسليحات آنها شماري از اعضاي گروه را نيز به قتل رساندند و يکي از تروريست ها را نيز دستگير کردند.
نيروهاي امنيتي همچنين دو خودروي مجهز به دوشکا را به همراه تروريست هايي که سوار بر آنها بودند در ريف حمص منهدم کردند.
علاوه بر اين شمار زيادي از افراد مسلح در درگيري با ارتش سوريه در چند منطقه در دمشق و حلب کشته ،‌ زخمي و دستگير شدند و يک محله ديگر در حلب به کنترل ارتش اين کشور در آمده است.
 تحولات ميداني امروز به منطقه حجر الاسود و محله القدم در دمشق متمرکز شده است و صداي تيراندازي را مي شنويم و نيروهاي سوري در حال تعقيب افراد مسلح هستند.
وي افزود نيروهاي سوري در ادامه پاکسازي محله التضامن و اطراف آن به منطقه حجر الاسود و محله القدم رسيده اند و درگيريها ادامه دارد .
ديشب مقادير زيادي سلاح مصادره شده و تعداد زيادي از افراد مسلح کشته شدند و انباري از سلاحهاي مختلف که افراد مسلح از آنها  استفاده مي کنند شناسايي و مصادره شده است.
همچنين نيروهاي سوري برخي گروههاي مسلح را در مناطق الحوت الشرقي تعقيب مي کنند و شمار زيادي از آنان در اين منطقه کشته شده اند. خبرها از کشته شدن يکي از سرکرده هاي افراد مسلح و بازداشت شماري از آنان حکايت دارد به ويژه آنکه در چند روز گذشته خبرهاي دقيقي به دست نيروهاي امنيتي سوري رسيده است مبني بر اينکه سلاح به الحوت الشرقي قاچاق شده است و افراد مسلح خارجي به اين منطقه انتقال داده شده اند به همين سبب ارتش سوريه به عمليات اقدام کرد .
گزارشها نشان مي دهد نيروهاي امنيتي به مخفيگاههاي افراد مسلح در الحوت الشرقي يورش بردند و شماري از آنان کشته شدند.
مرتضي گفت در حلب  نيز درگيريها در برخي محله ها ادامه دارد. گزارشها از انهدام چندين دستگاه خودروي متعلق به افراد مسلح در ميدان الملح در نزديکي دانشگاه الاصيليه در حلب حکايت دارد . همچنين ارتش سوريه چندين دستگاه خودروي مجهز به دوشکا را در حلب منهدم کرد .
در منطقه مسکن در اطراف حلب نيز يک مخفيگاه افراد مسلح که در آن تجمع مي کردند منهدم شد. درگيريها در حلب به منطقه قاضي عسکر و الباب متمرکز است و درگيريها ادامه دارد و ارتش سوريه به تعقيب افراد مسلح ادامه مي دهد.
محله الميدان عملا تحت کنترل ارتش سوريه در آمده است و ارتش سوريه در اين محله به پاکسازي و جستجو براي يافتن افراد مسلح  و سلاح ادامه مي دهد .
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.