سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان /

دانشگاه کاشان اشد مجازات عاملان اقدام موهن به ساحت نبی اکرم(ص) را از مجامع قضایی خواستار شد

رئیس دانشگاه کاشان در بیانیه ای با محکوم کردن اقدام توهین آمیز فیلم ساز آمریکایی به ساحت مقدس نبی اکرم (ص)خاطر نشان کرد : تبعات اقدام توهین آمیز این فیلم ساز آمریکایی دامنگیر سردمداران کاخ سیاه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  باشگاه خبرنگاران از کاشان عباس کتابی در ابتدای این بیانیه این حرکت را بیرون آمده از دست های آلوده صهیونیست ها و بعضی کشیش ها ی افراطی آمریکایی

دانست و گفت: آنها در گذشته نیز نیت و افکار سوء خود را با آتش زدن قرآن مجید نشان داده بودند و این بار هم محصول بغض و کینه شان در قالب فیلمی آمریکایی با اهانت های بی سابقه به پیامبراکرم (ص) ظاهر شد.

وی افزود: این حرکت ناشایست و انتشار فیلمی توهین آمیز به نبی مکرم اسلام به دست افرادی انجام شد که خود را مدعیان تکریم ادیان الهی و آسمانی می دانند.

به گفته وی،توهین به ساحت مقدس رسول اکرم(ص) نشان داد شعارهایی که آمریکایی ها مبنی بر حمایت از تکثر فرهنگی و احترام به فرهنگ های مختلف دینی سر می دهند چقدر پوچ و بی اساس است.

رییس دانشگاه کاشان با تاکید بر تبعات این توهین ها برای سردمداران کاخ سیاه افزود: بی تردید واکنش خشم و انزجار مسلمانان جهان در ایران،مصر،لیبی و دیگر کشورهای مسلمان عواقب سختی را برای آمریکا متجلی خواهد ساخت.

کتابی در پایان افزود: اینجانب به نمایندگی از دانشگاهیان دانشگاه کاشان ضمن محکومیت این اقدامات وقیحانه که مصداق سوء استفاده از آزادی بیان است، از مجامع قضایی ملی و بین المللی اشد مجازات برای عاملان این توطئه موهن را خواستار هستم./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.