سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

خدمت به حضرت معصومه(س) افتخار مسوولان نظام اسلامی است

امام جمعه و تولیت آستان مقدس قم گفت: خدمت به حضرت معصومه(س) و ادای دین در قبال ولایت اهل بیت(س) افتخار مسوولان و نظام اسلامی ما است.

 
به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم وبه نقل ازروابط عمومی و امور بین الملل آستان مقدس حضرتفاطمه معصومه (س) حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی اظهار داشت: خداوند ما را مامور کرده از بندگانی که در راه اهل بیت(ع) و شیعیان خدمت می کنند قدردانی کنیم.
وی با اشاره به این که قم آشیانه آل محمد(ص) است خاطرنشان کرد: خدمت دراین آشیانه که دوستان و محبان اهل بیت(ع) به آن چشم امید دارند، توفیق الهی است و موجب آسایش و رفاه زائران و مجاوران حضرت معصومه(س) خواهد شد.
امام جمعه قم با بیان این که دشمنان نمی خواهند چراغ خانه اهل بیت(ع) روشن باشد تصریح کرد: اهانت هایی اخیری که به پیامبر اکرم(ص)، قرآن و اهل بیت(ع) صورت گرفته یا تخریب امام زاده ای در لیبی و حرم حضرت زینب(س) توسط دشمنان بیانگر همین امر است.
آیت الله سعیدی با بیان این که افتخار نظام اسلامی و مسوولان ما این است که در قبال نعمت ولایت اهل بیت(ع) ادای دین و انجام وظیفه کنیم عنوان کرد: خدمت به حضرت معصومه(س) و توسعه و عمران حرم مطهر این بانوی کرامت در همین مسیر است./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.