سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بوربور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران تاكيد كرد

عدم حمايت از نامزداني که هنوز وضعيت کانديداتوري‌ آنها از سوي شوراي نگهبان مشخص نشده است

قائم مقام جمعيت وفاداران انقلاب اسلامي گفت: اگر جمعيت و حزبي پختگي لازم را داشته باشد از نامزد احتمالي که هنوز وضعيت کانديداتوري‌اش از سوي شوراي نگهبان مشخص نشده حمايت نمي‌کند.

حبيب الله بوربور در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران زمان اعلام حمايت از کانديداهاي انتخابات را منوط به تاييد صلاحيت شوراي نگهبان دانست و گفت: صلاحيت افراد براي کانديداتوري بايد توسط شوراي نگهبان تاييد شود تا جمعيت‌ها و احزاب بتوانند حمايت خود را به طور رسمي اعلام کنند.

قائم مقام جمعيت وفاداران با اشاره به نظر سنجي اين جمعيت در رابطه با کانديداهاي احتمالي مورد قبول، تصريح کرد: نظر سنجي همچنان ادامه دارد تا افراد اصولگراي مورد نظر را شناسايي کرده و بدانيم به چه ميزان داراي مقبوليت از سوي جامعه هستند، لذا اين اعتماد براساس فعاليت کانديداها سنجيده خواهد شد.

وي لازمه جمع بندي‌ جمعيت وفاداران براي حمايت از کانديداي انتخاباتي را تاييد صلاحيت آنها  از سوي نظام دانست و اظهار داشت: با کانديدايي هماهنگ مي‌شويم که توانايي اجراي برنامه‌ها و مطرح کردن مسائل داخلي و خارجي را داشته باشد.

بوربور بيان داشت: اگر جمعيت و حزبي پختگي لازم را داشته باشد از کانديدايي که هنوز وضعيت کانديداتوري‌اش مشخص نيست حمايت نمي‌کند.

قائم مقام جمعيت وفاداران انقلاب اسلامي شاخصه نامزد انتخاباتي مورد حمايت جمعيت وفاداران انقلاب اسلامي را اينگونه مطرح کرد: فردي که بتواند شرايط جامعه و سختي‌هايي که در اين دوره وجود دارد را پشت سر بگذارد و مورد اقبال عموم واقع شود، مورد حمايت جمعيت وفاداران قرار مي‌گيرد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: شورای ، نگهبان ، حزب ، حمایت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.