سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

اهانت به پیامبر(ص) مصیبتی بزرگ برای جامعه اسلام است

امام جمعه چناران گفت: پشت پرده اهانت به پیامبر آمریکا و رژیم صهیونیستی است و این اهانت مصیبتی بزرگ برای جامعه اسلام است.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حجت‌الاسلام مظفر تاجی صبح امروز و در جلسه شورای اداری چناران، اظهار کرد: مسئولان ادارات و نهادها در تکریم ارباب‌رجوع و خدمت‌رسانی به مردم برخوردهای سیاسی نداشته باشند و فقط انجام وظیفه کنند و مقررات را برای همه رعایت کنند.

وی افزود: خداوند در سایه مسئولیت انسان‌ها را امتحان می‌کند و باید مدیران مواظب رفتار و برخورد با مردم باشند و نسبت به وظیفه‌ای که دارند انجام وظیفه و خدمت کنند.

وی ادامه داد: مدیران نسبت به مردم و زیر دستان رئوف و مهربان باشند و با ارباب‌رجوع با ملایمت و عطوفت رفتار کنند.

تاجی توهین به پیامبر رحمت را محکوم کرد و بیان داشت: پشت پرده اهانت به پیامبر آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند و این اهانت مصیبتی بزرگ برای جامعه اسلام است.

امام جمعه چناران همچنین به هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: دفاع مقدس جنگ نبود بلکه گنج بود و در دفاع مقدس رشادت‌ها، ایثارگری‌ها، مجاهدت‌ها و شهادت طلبی را بدست آوردیم.

در ادامه جلسه همچنین حسین عباسی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چناران گفت: ستاد جشن‌های دهه کرامت در چناران تشکیل شده و از ولادت حضرت معصومه تا ولادت امام رضا(ع) برنامه‌ها و جشن‌های باشکوهی در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چناران افزود: افتتاح 12 طرح اشتغالزایی بانوان توسط کمیته امداد، جشن روز دختران در خوابگاه‌های دخترانه بهزیستی، همایش ورزش بانوان و نواخته شدن زنگ کرامت در مدارس از جمله برنامه‌های اجرایی در دهه کرامت است.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقه کشتی با چوخه، کوهپیمایی خانوادگی، مسابقه نقاشی نخستین خاطره زیارت، تجلیل از مکبرین و مؤذنین و برپایی نمایشگاه توانمندی‌های بانوان از دیگر برنامه‌های دهه کرامت است.

همچنین حسین عباس‌زاده امامی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان چناران به بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید مدارس اشاره کرد و گفت: طرح مهر امسال متفاوت با سال‌های قبل است و سند تحول بنیادین مبتنی بر آموزه‌های قرآنی است.

وی افزود: قریب به 15 هزار نفر دانش‌آموز چنارانی مهر ماه امسال در کلاس‌های درس حاضر می‌شوند./ج1

برچسب ها: مشهد ، رژیم ، بهزیستی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.