سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک/

انتقال صنایع آلاینده از حریم شهرها مطالبات جدی مردم و مسوولان است

استاندار استان مركزی گفت: انتقال صنایع آلاینده از حریم شهرها و تلاش برای تحقق كاهش آلودگی هوا از مطالبات جدی مردم و مسوولان است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک ، شعبانی فرد در نشست شورای توسعه و برنامه ریزی استان مركزی در اراك افزود: مردم در مراجعه به استانداری، نمایندگان مردم در مجلس و اصحاب رسانه دغدغه جدی در خصوص انتقال صنایع آلاینده از شهرها دارند.

وی تاكید كرد: مطالبات مردم باید در قالب كارگروه با حضور نمایندگان شهرداری، اصناف، محیط زیست، صنعت و معدن و تجارت و استانداری رسیدگی شود و در این خصوص با مدیرعامل ایرالكو برای واگذاری زمین بحث و تبادل نظر شده است.

استاندار استان مركزی بیان كرد: در زمینه خروج صنایع آلاینده از حریم شهر اراك، دو قطعه زمین در اختیار شهرداری و اصناف قرار داده شده است و باید هرچه سریع تر واحدهای صنعتی تعریف شده در آن برای استقرار در مكان های خارج شهر برنامه ریزی و اقدام كنند.

وی بیان كرد: فراهم كردن زیر ساخت های توسعه متوازن در شهرها و نقاط مختلف استان مركزی همواره مورد توجه جدی استانداری قرار داشته و دارد و در این زمینه تعامل و همكاری بسیار خوبی بین مدیران استانی، شهرستانی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی قرار دارد

شعبانی فرد یادآور شد: برای ارتقای روستاها به شهرها علاوه بر فضای آموزشی، ورزشی، اداری و مذهبی باید به زیر ساخت ها و ظرفیت های كشاورزی بیش از پیش توجه شود./س

برچسب ها: انتقال ، صنایع ، آلاینده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.