سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هاني زاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تحريم‌هاي اتحاديه اروپا عليه ايران آب در هاون کوبيدن است

جمهوري اسلامي ايران با توجه به امکانات گسترده منطقه‌اي و بين‌المللي خود با موفقيت و سربلندي از بحران تحريم‌ها عبور خواهد کرد و تلاش‌هاي غرب و اتحاديه اروپا براي تحت فشار قرار دادن ايران آب در هاون كوبيدن است.

حسن هاني زاده در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران با اشاره به جايگاه ويژه ايران در سطح منطقه و جهان به واسطه رياست دوره‌اي جنبش عدم تعهد، گفت: با توجه به شكست تهديدهاي نظامي آمريکا و رژيم غاصب صهيونيستي عليه ايران، اتحاديه اروپا فاز جديدي از تحريم‌ها را عليه جمهوري اسلامي ايران آغاز كرده است.
 
وي با اشاره به تحريم‌هاي اخير عليه ايران تصريح كرد: تحريم‌هاي جديد اتحاديه اروپا عليه ايران، ادامه سياست‌هاي مشترک انگليس، آمريکا و رژيم اشغالگر صهيونيستي عليه جمهوري اسلامي ايران بوده و با هماهنگي سياست‌هاي خود با آنها در صدد است با اعمال تحريم‌هاي جديد و افزايش آن جمهوري اسلامي ايران را تحت فشار قرار دهد.
 
هاني زاده با تاکيد بر اينکه تحريم‌ها در دراز مدت تاثير چنداني بر ايران نخواهد گذاشت، ادامه داد: ايران با توجه به امکانات گسترده منطقه‌اي و بين‌المللي خود با موفقيت و سربلندي از اين بحران تحريم‌ها عبور خواهد کرد و تلاشهاي غرب و اتحاديه اروپا براي فشار بر ايران آب در هاون كوبيدن است.

اين کارشناس سياست خارجي در پايان خاطر نشان کرد: توجه به قدمت تحريم‌هاي يک جانبه آمريکا و غرب عليه ايران، به بيش از سه دهه مي‌رسد و تجربه وسيع و گسترده ايران در عبور از بحران‌هاي سياسي و اقتصادي نشان مي‌دهد كه جمهوري اسلامي ايران از اين بحران نيز به راحتي عبور خواهد كرد.
 
انتهاي پيام/
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.